Pregled bibliografske jedinice broj: 1277042
Marketinški pristup i taktike Wolt-a u sektoru dostave hrane
Marketinški pristup i taktike Wolt-a u sektoru dostave hrane, 2023., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1277042 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški pristup i taktike Wolt-a u sektoru
dostave hrane
(Wolt's marketing approach and tactics in the food
delivery sector)
Autori
Ninić, Frane
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
26.05
Godina
2023
Stranica
37
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
marketinške strategije i taktike, sektor dostave hrane, marketinški splet
(marketing strategies and tactics, food delivery sector, marketing mix)
Sažetak
Predmet ovog rada je prezentacija novijih marketinških taktika sektoru dostave hrane. Cilj rada je proučiti i razumjeti kako konkretno tvrtka Wolt primjenjuje različite marketinške alate i pristupe u privlačenju najprije korisnika za naručivanje, zatim izgradnje široke baze restorana u ponudi i naposljetku privlačenju većeg broja dostavljača s ciljem stjecanja konkurentske prednost na ovom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija