Pregled bibliografske jedinice broj: 1277038
Marketing u vinskom turizmu
Marketing u vinskom turizmu, 2023., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1277038 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u vinskom turizmu
(Wine Tourism Marketing)
Autori
Ivančić, Vana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
24.03
Godina
2023
Stranica
42
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
marketing u turizmu, vinski turizam
(marketing in tourism, wine tourism)
Sažetak
Predmet završnog rada je vinski turizam, kao specifični oblik turizma značajnog potencijala rasta, koji ima sve veću ulogu u razvoju vinskih regija u svijetu. Problem završnog rada je odrediti mar-ketinški splet aktivnosti kojim bi se unaprijedio i popularizirao vinski turizam, odnosno odrediti marketinške alate koji će unaprijediti zadovoljstvo gostiju koji su izabrali vinske regije i vinare kao cilj svojeg turističkog putovanja. Cilj završnog rada je ukazati na specifičnosti primjene marketinga u vinskom turizmu i analizirati marketinški splet u vinskom turizmu. Nadalje, cilj rada je i analizirati postojeće stanje vinskog turizma u Hrvatskoj i mogućnosti njegovog razvoja kroz marketinško djelovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija