Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1277017

Matematička kreativnost i koliko ju prepoznajemo


Klinčić, Katarina
Matematička kreativnost i koliko ju prepoznajemo, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1277017 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Matematička kreativnost i koliko ju prepoznajemo
(Mathematical Creativity in Primary Education and How Is It Perceived)

Autori
Klinčić, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09

Godina
2018

Stranica
46

Mentor
Slani, Neva

Ključne riječi
kreativnost, darovitost, matematička kreativnost
(creativity, giftedness, mathematical creativity)

Sažetak
Ono što povezuje znanstvena otkrića i poetsku inspiraciju jest činjenica da su nedostižne bez kreativnosti. Kreativnost se u današnje vrijeme ne cijeni dovoljno iako je nužna pa se niti u obrazovanju ne potiče u dovoljnoj mjeri te je zanemarena. U radu su prikazani rezultati istraživanja pilot-testom kreiranim za ovaj diplomski rad. Istraživanje matematičke kreativnosti provedeno je na uzorku od 58 ispitanika, učenika tri razreda Osnovne škola Vežica. Cilj i motiv za ovo istraživanje bio je utvrditi može li se matematička kreativnost mjeriti te koliko ju učitelji prepoznaju. Dobiveni rezultati ukazuju na razlike među učenicima u razredu, ali i razlike između razreda te u samom pristupu učiteljica pri ocjenjivanju i procjenjivanju učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti

Napomena
Studenticu je u dijelu obrade i interpretacije statističkih podataka
vodio izv.prof.dr.sc.Darko Lončarić



POVEZANOST RADA


Projekti:
--uniri-drustv-18-209 - Učiteljska uvjerenja kao odrednice samoregulacije i kreativnosti učenika u STEM području obrazovanja (Lončarić, Darko) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Neva Slani (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Klinčić, Katarina
Matematička kreativnost i koliko ju prepoznajemo, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
Klinčić, K. (2018) 'Matematička kreativnost i koliko ju prepoznajemo', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Klin\v{c}i\'{c}, Katarina}, year = {2018}, pages = {46}, keywords = {kreativnost, darovitost, matemati\v{c}ka kreativnost}, title = {Matemati\v{c}ka kreativnost i koliko ju prepoznajemo}, keyword = {kreativnost, darovitost, matemati\v{c}ka kreativnost}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Klin\v{c}i\'{c}, Katarina}, year = {2018}, pages = {46}, keywords = {creativity, giftedness, mathematical creativity}, title = {Mathematical Creativity in Primary Education and How Is It Perceived}, keyword = {creativity, giftedness, mathematical creativity}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font