Pregled bibliografske jedinice broj: 1277017
Matematička kreativnost i koliko ju prepoznajemo
Matematička kreativnost i koliko ju prepoznajemo, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1277017 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematička kreativnost i koliko ju prepoznajemo
(Mathematical Creativity in Primary Education and How Is It Perceived)
Autori
Klinčić, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2018
Stranica
46
Mentor
Slani, Neva
Ključne riječi
kreativnost, darovitost, matematička kreativnost
(creativity, giftedness, mathematical creativity)
Sažetak
Ono što povezuje znanstvena otkrića i poetsku inspiraciju jest činjenica da su nedostižne bez kreativnosti. Kreativnost se u današnje vrijeme ne cijeni dovoljno iako je nužna pa se niti u obrazovanju ne potiče u dovoljnoj mjeri te je zanemarena. U radu su prikazani rezultati istraživanja pilot-testom kreiranim za ovaj diplomski rad. Istraživanje matematičke kreativnosti provedeno je na uzorku od 58 ispitanika, učenika tri razreda Osnovne škola Vežica. Cilj i motiv za ovo istraživanje bio je utvrditi može li se matematička kreativnost mjeriti te koliko ju učitelji prepoznaju. Dobiveni rezultati ukazuju na razlike među učenicima u razredu, ali i razlike između razreda te u samom pristupu učiteljica pri ocjenjivanju i procjenjivanju učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti
Napomena
Studenticu je u dijelu obrade i interpretacije statističkih podataka
vodio izv.prof.dr.sc.Darko Lončarić
POVEZANOST RADA
Projekti:
--uniri-drustv-18-209 - Učiteljska uvjerenja kao odrednice samoregulacije i kreativnosti učenika u STEM području obrazovanja (Lončarić, Darko) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka
Profili:
Neva Slani
(mentor)