Pregled bibliografske jedinice broj: 1277011
Testiranje matematičke kreativnosti kod učenika u razrednoj nastavi
Testiranje matematičke kreativnosti kod učenika u razrednoj nastavi, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1277011 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Testiranje matematičke kreativnosti kod učenika u razrednoj nastavi
(Testing Mathematical Creativity of Pupils in Primary Education)
Autori
Pavan, Pavao
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
25.09
Godina
2019
Stranica
55
Mentor
Slani, Neva
Ključne riječi
kreativnost, potencijalna matematička kreativnost, procjena kreativnosti
(creativity, potential mathematical creativity, assessment of creativity)
Sažetak
Kreativnost nam omogućuje stvaranje novih, do tada nama nepoznatih ideja, stvari ili teorija te ju je kao takvu važno pravovremeno prepoznati i poticati. Ovaj rad prikazuje rezultate testiranja potencijalne matematičke kreativnosti kod učenika razredne nastave. Test koji je korišten u istraživanju nastao je na temelju EPoC testa za testiranje kreativnosti. Istraživanje je provedeno na uzorku od 142 ispitanika koje su činili učenici razredne nastave Osnovne škole “Vežica” i Osnovne škole “San Nicolò” u Rijeci. Cilj ovog istraživanja bio je istražiti potencijalnu matematičku kreativnost učenika razredne nastave te ispitati u kojoj se mjeri ona prepoznaje u školama, povećava li se kroz razrede i u kakvom je odnosu sa spolom, sudjelovanjem učenika na matematičkim natjecanjima i osobnim procjenama učiteljica o matematičkoj kreativnosti učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
--uniri-drustv-18-209 - Učiteljska uvjerenja kao odrednice samoregulacije i kreativnosti učenika u STEM području obrazovanja (Lončarić, Darko) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka
Profili:
Neva Slani
(mentor)