Pregled bibliografske jedinice broj: 1276997
Oblik i prostor u početnoj nastavi matematike
Oblik i prostor u početnoj nastavi matematike, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1276997 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblik i prostor u početnoj nastavi matematike
(Shape and Space in the Initial Teaching of Mathematics)
Autori
Tomić, Teodora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
16.07
Godina
2020
Stranica
127
Mentor
Slani, Neva
Ključne riječi
oblik i prostor, geometrijsko mišljenje, prostorno rasuđivanje, sposobnosti vizualizacije
(shape and space, geometric thinking, spatial reasoning, visualization abilities)
Sažetak
Oblici u prostoru nalaze se svuda oko nas i predstavljaju prva iskustvena učenja prilikom dječje igre. Ovim je radom prikazan položaj sadržaja o oblicima i prostoru u kurikulumu razredne nastave. Rad s oblicima u prostoru potiče takozvano geometrijsko mišljenje/prostorno rasuđivanje i sposobnosti vizualizacije koje su prijekopotrebne za razumijevanje matematičkih sadržaja, kao i sadržaja ostalih nastavnih predmeta te njihovo međusobno povezivanje. Navedene su geometrijske sposobnosti potrebne i za daljnje školovanje i cjeloviti razvoj jedinke. Motiv za pisanje ovog rada je potaknuti sve učitelje, nastavnike i didaktičare da razumiju i slijede razvoj geometrijskog mišljenja njihovih učenika te spoznajni put učenika od iskustvenog prema apstraktnog s ciljem da im olakšaju i da ih motiviraju za daljnje školovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
--uniri-drustv-18-209 - Učiteljska uvjerenja kao odrednice samoregulacije i kreativnosti učenika u STEM području obrazovanja (Lončarić, Darko) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka
Profili:
Neva Slani
(mentor)