Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1276993

Početna nastava matematike u funkciji poticanja logičkog i kritičkog mišljenja


Kučak, Doroteja
Početna nastava matematike u funkciji poticanja logičkog i kritičkog mišljenja, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1276993 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Početna nastava matematike u funkciji poticanja logičkog i kritičkog mišljenja
(Stimulating Logical and Critical Thinking through Primary Education Mathematics)

Autori
Kučak, Doroteja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
11.11

Godina
2020

Stranica
70

Mentor
Slani, Neva

Ključne riječi
logičko mišljenje, kritičko mišljenje, logika, početna nastava matematike, matematika, matematička logika
(logical thinking, critical thinking, logic, initial teaching of mathematics, mathematics, mathematical logic)

Sažetak
Vještine logičkog i kritičkog mišljenja su vještine čiji je razvoj moguće poticati kroz nastavni proces, osobito kroz nastavu matematike. Početnom nastavom matematike se stvaraju temelji za daljnji razvoj ovih vještina. Kako bi nastavnici doista ispunili ovu zadaću potrebno je poznavanje logike, odnosno logičkog i kritičkog mišljenja. U ovo se radu polazi od toga što je logika, kako je dijelimo, kako je povezana s matematikom i kako dijelimo logičko mišljenje. Polazimo od logičkog mišljenja zbog toga što je ono preduvjet razvoja kritičkog mišljenja. Opisujemo što je kritičko mišljenje, koje su karakteristike osobe koja razmišlja kritički, koje su razlike između logičkog i kritičkog mišljenja te kako se ono pojavljuje u obrazovanju. Na kraju rada se govori o tome kako je početna nastava matematike povezana sa razvojem ovih vještina te kako se kroz kvalitetnu nastavu potiče učenike na logičko i kritičko promišljanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
--uniri-drustv-18-209 - Učiteljska uvjerenja kao odrednice samoregulacije i kreativnosti učenika u STEM području obrazovanja (Lončarić, Darko) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Neva Slani (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kučak, Doroteja
Početna nastava matematike u funkciji poticanja logičkog i kritičkog mišljenja, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
Kučak, D. (2020) 'Početna nastava matematike u funkciji poticanja logičkog i kritičkog mišljenja', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ku\v{c}ak, Doroteja}, year = {2020}, pages = {70}, keywords = {logi\v{c}ko mi\v{s}ljenje, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje, logika, po\v{c}etna nastava matematike, matematika, matemati\v{c}ka logika}, title = {Po\v{c}etna nastava matematike u funkciji poticanja logi\v{c}kog i kriti\v{c}kog mi\v{s}ljenja}, keyword = {logi\v{c}ko mi\v{s}ljenje, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje, logika, po\v{c}etna nastava matematike, matematika, matemati\v{c}ka logika}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ku\v{c}ak, Doroteja}, year = {2020}, pages = {70}, keywords = {logical thinking, critical thinking, logic, initial teaching of mathematics, mathematics, mathematical logic}, title = {Stimulating Logical and Critical Thinking through Primary Education Mathematics}, keyword = {logical thinking, critical thinking, logic, initial teaching of mathematics, mathematics, mathematical logic}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font