Pregled bibliografske jedinice broj: 1276993
Početna nastava matematike u funkciji poticanja logičkog i kritičkog mišljenja
Početna nastava matematike u funkciji poticanja logičkog i kritičkog mišljenja, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1276993 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Početna nastava matematike u funkciji poticanja logičkog i kritičkog
mišljenja
(Stimulating Logical and Critical Thinking through Primary Education
Mathematics)
Autori
Kučak, Doroteja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
11.11
Godina
2020
Stranica
70
Mentor
Slani, Neva
Ključne riječi
logičko mišljenje, kritičko mišljenje, logika, početna nastava matematike, matematika, matematička logika
(logical thinking, critical thinking, logic, initial teaching of mathematics, mathematics, mathematical logic)
Sažetak
Vještine logičkog i kritičkog mišljenja su vještine čiji je razvoj moguće poticati kroz nastavni proces, osobito kroz nastavu matematike. Početnom nastavom matematike se stvaraju temelji za daljnji razvoj ovih vještina. Kako bi nastavnici doista ispunili ovu zadaću potrebno je poznavanje logike, odnosno logičkog i kritičkog mišljenja. U ovo se radu polazi od toga što je logika, kako je dijelimo, kako je povezana s matematikom i kako dijelimo logičko mišljenje. Polazimo od logičkog mišljenja zbog toga što je ono preduvjet razvoja kritičkog mišljenja. Opisujemo što je kritičko mišljenje, koje su karakteristike osobe koja razmišlja kritički, koje su razlike između logičkog i kritičkog mišljenja te kako se ono pojavljuje u obrazovanju. Na kraju rada se govori o tome kako je početna nastava matematike povezana sa razvojem ovih vještina te kako se kroz kvalitetnu nastavu potiče učenike na logičko i kritičko promišljanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
--uniri-drustv-18-209 - Učiteljska uvjerenja kao odrednice samoregulacije i kreativnosti učenika u STEM području obrazovanja (Lončarić, Darko) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka
Profili:
Neva Slani
(mentor)