Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1276551

Mijenjanje paradigme: Uloga umjetničkog obrazovanja u kompetencijama za buduća zanimanja


Loher, Ida; Bračun, Jelena
Mijenjanje paradigme: Uloga umjetničkog obrazovanja u kompetencijama za buduća zanimanja // ZBORNIK SAŽETAKA BOOK OF ABSTRACTS 1. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija 1st International Artistics and Science Conference / Balić Šimrak, Antonija ; Županić Benić, Marijana ; Bačlija Sušić, Blaženka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 36-36 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1276551 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mijenjanje paradigme: Uloga umjetničkog obrazovanja u kompetencijama za buduća zanimanja
(Paradigm shift: The role of art education in competences for future proffesion competences)

Autori
Loher, Ida ; Bračun, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
ZBORNIK SAŽETAKA BOOK OF ABSTRACTS 1. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija 1st International Artistics and Science Conference / Balić Šimrak, Antonija ; Županić Benić, Marijana ; Bačlija Sušić, Blaženka - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 36-36

ISBN
978-953-8115-58-5

Skup
ACE 1. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija 1st International Artistics and Science Conference

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.03.2019. - 09.03.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kompetencije, STEAM, STEM, umjetničke forme, umjetničko obrazovanje
(competences, STEAM, STEM, artistic forms, artistic education)

Sažetak
Istraživanje prati promjenu percepcije vještina, znanja i sposobnosti koje se razvijaju umjetničkim izražavanjem te kako promjena stava utječe na način sagledavanja budućeg zanimanja.Na početku ispituje se znaju li mladi koje se kompetencije (znanja, vještine, sposobnosti) mogu steći/razviti izražavanjem različitim umjetničkim formama. Ispituje se koliko mladi znaju o kompetencijama koja su vezane za likovno izražavanje ; prepoznaju li njihovu praktičnu funkciju u svakodnevnom životu ; mogu li biti važne za njihovo buduće zanimanje. Nadalje, ispituje se znaju li mladi koje su im kompetencije potrebne za zanimanja kojima se planiraju baviti te na kojim bi nastavnim predmetima ili izvannastavnim aktivnostima mogli razviti te kompetencije.Nakon prolaska ispitanika kroz kreativni proces raznih umjetničkih forma (slikarstvo, crtež, fotografija, izrada lutaka, kostima, scenografije, različite forme dramskog izražavanja) ispituje se promjena stava o kompetencijama koje razvijaju te aktivnosti. Ispituje se mogu li prepoznati neke od razvijenih kompetencija kao potrebne za buduće zanimanje te može li promjena stava te nove spoznaje pomoći u odabiru budućeg zanimanja. Istraživanje ispituje tezu da umjetničko obrazovanje treba imati ravnopravnu ulogu sa STEM- predmetima te da umjetničko obrazovanje pridonosi razvoju neophodnih kompetencija za buduća zanimanja i tržište rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Likovne umjetnosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ida Loher (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Loher, Ida; Bračun, Jelena
Mijenjanje paradigme: Uloga umjetničkog obrazovanja u kompetencijama za buduća zanimanja // ZBORNIK SAŽETAKA BOOK OF ABSTRACTS 1. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija 1st International Artistics and Science Conference / Balić Šimrak, Antonija ; Županić Benić, Marijana ; Bačlija Sušić, Blaženka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 36-36 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Loher, I. & Bračun, J. (2019) Mijenjanje paradigme: Uloga umjetničkog obrazovanja u kompetencijama za buduća zanimanja. U: Balić Šimrak, A., Županić Benić, M. & Bačlija Sušić, B. (ur.)ZBORNIK SAŽETAKA BOOK OF ABSTRACTS 1. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija 1st International Artistics and Science Conference.
@article{article, author = {Loher, Ida and Bra\v{c}un, Jelena}, year = {2019}, pages = {36-36}, keywords = {kompetencije, STEAM, STEM, umjetni\v{c}ke forme, umjetni\v{c}ko obrazovanje}, isbn = {978-953-8115-58-5}, title = {Mijenjanje paradigme: Uloga umjetni\v{c}kog obrazovanja u kompetencijama za budu\'{c}a zanimanja}, keyword = {kompetencije, STEAM, STEM, umjetni\v{c}ke forme, umjetni\v{c}ko obrazovanje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Loher, Ida and Bra\v{c}un, Jelena}, year = {2019}, pages = {36-36}, keywords = {competences, STEAM, STEM, artistic forms, artistic education}, isbn = {978-953-8115-58-5}, title = {Paradigm shift: The role of art education in competences for future proffesion competences}, keyword = {competences, STEAM, STEM, artistic forms, artistic education}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font