Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1276455

Edukacija nastavnog kadra - Kompetencije za rad u nastavi 21. stoljeća


Bađun, Mihael
Edukacija nastavnog kadra - Kompetencije za rad u nastavi 21. stoljeća, 2021., diplomski rad, diplomski, Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb


CROSBI ID: 1276455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Edukacija nastavnog kadra - Kompetencije za rad u nastavi 21. stoljeća
(Education of teaching staff - Competencies for teaching in the 21st century)

Autori
Bađun, Mihael

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Akademija likovnih umjetnosti

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2021

Stranica
46

Mentor
Vuk, Sonja

Ključne riječi
igrifikacija, kompetencije, nastava, suvremeno obrazovanje, vizualizacij
(competencies, gamification, modern education, teaching, visualization)

Sažetak
Problem od kojeg polazi ovo diplomsko istraživanje je nedostatak suvremenih pristupa učenju u visokom obrazovanju te u obrazovanju odraslih. Preciznije, istražena je jedna od mogućnosti osuvremenjivanja procesa učenja kod studenata učiteljskih i nastavničkih studija te kod stručnog učiteljskog i nastavničkog kadra. Opširna i sveobuhvatna stručna literatura dovodi do površnog učenja koje se temelji na reprodukciji informacija prilikom čega nerijetko izostaje usvajanje konkretnih vještina koje imaju praktičnu primjenu. U doba digitalnih medija i informacijske tehnologije, tradicionalni pristupi učenju i čitanje opširne literature postaju studentima opterećujući i nezanimljivi pa se, sukladno okolini, proces učenja i poučavanja mora promijeniti kako bi (p)ostao relevantan i svrsishodan. Obrazovni sistem unutar kojeg je učenje usmjereno na usvajanje konkretiziranih suvremenih znanja i vještina će, kao finalni produkt, proizvesti osposobljenog i kompetentnog pojedinca koji može djelovati unutar društva u kojem živi te biti pokretač razvoja. Cilj provedenog istraživanja bio je pokušati odgovoriti na postavljeno pitanje: Na koji način se stručna literatura može približiti studentima te učiteljima i nastavnicima? Istraživanje je provedeno kvalitativnom i kvantitativnom metodom, uz korištenje online anonimnih anketa te putem osmišljavanja i igranja edukativne digitalne igre. Potvrđeno je da uporabom digitalnih alata te putem igrifikacije i vizualizacije, usvajanje stručne literature postaje zabavno, osobno i smisleno. Takvi rezultati doveli su do zaključka da digitalne edukativne igre i aplikacije mogu približiti sadržaj stručne literature te da zasigurno imaju mjesto u suvremenom obrazovanju koje je orijentirano na usvajanje kompetencija potrebnih za snalaženje i rad u 21. stoljeću.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti, Likovne umjetnosti, Interdisciplinarno umjetničko polje, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sonja Vuk (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bađun, Mihael
Edukacija nastavnog kadra - Kompetencije za rad u nastavi 21. stoljeća, 2021., diplomski rad, diplomski, Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb
Bađun, M. (2021) 'Edukacija nastavnog kadra - Kompetencije za rad u nastavi 21. stoljeća', diplomski rad, diplomski, Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ba\djun, Mihael}, year = {2021}, pages = {46}, keywords = {igrifikacija, kompetencije, nastava, suvremeno obrazovanje, vizualizacij}, title = {Edukacija nastavnog kadra - Kompetencije za rad u nastavi 21. stolje\'{c}a}, keyword = {igrifikacija, kompetencije, nastava, suvremeno obrazovanje, vizualizacij}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ba\djun, Mihael}, year = {2021}, pages = {46}, keywords = {competencies, gamification, modern education, teaching, visualization}, title = {Education of teaching staff - Competencies for teaching in the 21st century}, keyword = {competencies, gamification, modern education, teaching, visualization}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font