Pregled bibliografske jedinice broj: 1276197
Država kao komunikacijski subjekt: brend, diplomacija i odnosi s javnošću
Država kao komunikacijski subjekt: brend, diplomacija i odnosi s javnošću // Polemos, Vol. XXIV No. 49, 2021. (2021), Sveščić 2; 91-95 doi:https://hrcak.srce.hr/295505 (domaća recenzija, prikaz, znanstveni)
CROSBI ID: 1276197 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Država kao komunikacijski subjekt: brend,
diplomacija i odnosi s javnošću
(The state as a communication subject: brand,
diplomacy and public relations)
Autori
Topić Crnoja, Matea
Izvornik
Polemos (1331-5595) Vol. XXIV No. 49, 2021.
(2021), Sveščić 2;
91-95
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, znanstveni
Ključne riječi
Država kao komunikacijski subjekt ; brend ; diplomacija ; odnosi s javnosšću
(The state as a communication subject ; brand ; diplomacy ; public relations)
Sažetak
Prikaz i recenzija knjige - Božo Skoko (2021) Strateško komuniciranje država: javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću, 1. dio, Zagreb – Sarajevo: Synopsis – Plejada, 587 str.
Izvorni jezik
Hrvatski