Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1276186

Istraživanje stavova učitelja i nastavnika o sadašnjosti i budućnosti u likovnoj kulturi i umjetnosti


Bračun Filipović, Jelena; Košćec Bousfield, Gordana; Loher, Ida
Istraživanje stavova učitelja i nastavnika o sadašnjosti i budućnosti u likovnoj kulturi i umjetnosti // Reaserching Paradigmas of Childhood and Education/Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja, Konferencija Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, međunarodna znanstvena konferencija / Gazdić-Alerić, Tamara ; Rijavec, Majda (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 107-107 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1276186 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje stavova učitelja i nastavnika o sadašnjosti i budućnosti u likovnoj kulturi i umjetnosti
(Research into teachers' attitudes concerning the present and future of visual culture and art)

Autori
Bračun Filipović, Jelena ; Košćec Bousfield, Gordana ; Loher, Ida

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Reaserching Paradigmas of Childhood and Education/Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja, Konferencija Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, međunarodna znanstvena konferencija / Gazdić-Alerić, Tamara ; Rijavec, Majda - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 107-107

ISBN
978-953-7210-77-9

Skup
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ishodi učenja, kurikul, likovna kultura i umjetnost, metode poučavanja
(teaching outcomes, curriculum, visual arts, teaching methods)

Sažetak
Ovo se istraživanje naslanja na teze koje je grupa autora postavila u Strategiji razvoja kreativnosti u osnovnoškolskom odgoju i obrazovanju (srpanj 2014.). Postavlja se teza da su kreativni predmeti u školi presudni za razvoj kreativnosti u osnovnoj i srednjoj školi, što bi trebalo rezultirati stvaranjem dugoročnog izvora za kreativno i inovativno društvo, razvijenu kulturu, kulturulošku pismenost i samosvijest, kao i gospodarstvo visoke dodane vrijednosti. Osim kvantitativnog povećanja satnice na minimalno 2 sata tjedno ključna je i kvalitetna izmjena sadržaja predmeta. U ishodima budućeg kurikula Strategija predlaže da se pojačaju područja dizajna, arhitekture i novih medija usporedno s područjem likovnosti/povijesti umjetnosti koje je tradicionalno prisutno u nastavi. Također je metode poučavanja potrebno promijeniti i osuvremeniti kako bi uključivale više projektne nastave i problemskog rješavanja zadataka. Istraživanje stavova provedeno je na stručnom skupu putem anketnih listića. Cilj istraživanja bio je utvrditi kako učitelji i nastavnici gledaju na uvođenje novih sadržaja i metoda putem općih ishoda učenja. Opći ishodi učenja navedeni u istraživanju odnose se većinom na sadržaje arhitekture, dizajna i novih medija, kao i na stjecanje znanja i sposobnosti putem samostalnog, suradničkog i projektnog rada. Osim stavova o ishodima učenja istraženo je i koliko su učitelji i nastavnici informirani o dokumentima koji su trenutno aktualni te kakvi su stavovi o izjavama koje se u stručnim krugovima često spominju kao samorazumljive i općeprihvaćene, ali nikada nisu bile istražene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Likovne umjetnosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ida Loher (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bračun Filipović, Jelena; Košćec Bousfield, Gordana; Loher, Ida
Istraživanje stavova učitelja i nastavnika o sadašnjosti i budućnosti u likovnoj kulturi i umjetnosti // Reaserching Paradigmas of Childhood and Education/Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja, Konferencija Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, međunarodna znanstvena konferencija / Gazdić-Alerić, Tamara ; Rijavec, Majda (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 107-107 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Bračun Filipović, J., Košćec Bousfield, G. & Loher, I. (2015) Istraživanje stavova učitelja i nastavnika o sadašnjosti i budućnosti u likovnoj kulturi i umjetnosti. U: Gazdić-Alerić, T. & Rijavec, M. (ur.)Reaserching Paradigmas of Childhood and Education/Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja, Konferencija Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, međunarodna znanstvena konferencija.
@article{article, author = {Bra\v{c}un Filipovi\'{c}, Jelena and Ko\v{s}\'{c}ec Bousfield, Gordana and Loher, Ida}, year = {2015}, pages = {107-107}, keywords = {ishodi u\v{c}enja, kurikul, likovna kultura i umjetnost, metode pou\v{c}avanja}, isbn = {978-953-7210-77-9}, title = {Istra\v{z}ivanje stavova u\v{c}itelja i nastavnika o sada\v{s}njosti i budu\'{c}nosti u likovnoj kulturi i umjetnosti}, keyword = {ishodi u\v{c}enja, kurikul, likovna kultura i umjetnost, metode pou\v{c}avanja}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bra\v{c}un Filipovi\'{c}, Jelena and Ko\v{s}\'{c}ec Bousfield, Gordana and Loher, Ida}, year = {2015}, pages = {107-107}, keywords = {teaching outcomes, curriculum, visual arts, teaching methods}, isbn = {978-953-7210-77-9}, title = {Research into teachers' attitudes concerning the present and future of visual culture and art}, keyword = {teaching outcomes, curriculum, visual arts, teaching methods}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font