Pregled bibliografske jedinice broj: 1276151
Istraživanje percepcije uloge udžbenika za likovnu kulturu u nastavi
Istraživanje percepcije uloge udžbenika za likovnu kulturu u nastavi // Umjetničko djelo u likovnom odgoju i obrazovanju. Zbornik umjetničko znanstvenih skupova 2009.-2011. / Balić Šimrak, Antonija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2011. str. 63-73 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1276151 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje percepcije uloge udžbenika za likovnu kulturu u nastavi
(A study on perception of the role of art textbooks in teaching)
Autori
Košćec, Gordana ; Bračun, Jelena ; Loher, Ida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Umjetničko djelo u likovnom odgoju i obrazovanju. Zbornik umjetničko znanstvenih skupova 2009.-2011.
/ Balić Šimrak, Antonija - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2011, 63-73
ISBN
978-953-7210-44-1
Skup
Interdisciplinarni pristupi likovnoumjetničkom području
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 13.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
likovna kultura, udžbenici, razredna nastava, predmetna nastava, percepcija, nastavne metode
(art education, textbooks, lower grade primary schooling, higher grade primary schooling, perception, educational methods)
Sažetak
Istraživanje proučava percepciju učitelja prema udžebenicima za nastavu likovne kulture od 1. do 8. razreda osnovne škole. Tekst prikazuje rezultate koji govore o iznimno dobroj prihvaćenosti udžbenika od strane učitelja te ukazuje na neosnovanost ukidanja udžbenika u razrednoj nastavi kao i na potrebu učvršćivanja položaja obveznih udžbenika u predmetnoj nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Likovne umjetnosti