Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1276151

Istraživanje percepcije uloge udžbenika za likovnu kulturu u nastavi


Košćec, Gordana; Bračun, Jelena; Loher, Ida
Istraživanje percepcije uloge udžbenika za likovnu kulturu u nastavi // Umjetničko djelo u likovnom odgoju i obrazovanju. Zbornik umjetničko znanstvenih skupova 2009.-2011. / Balić Šimrak, Antonija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2011. str. 63-73 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1276151 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje percepcije uloge udžbenika za likovnu kulturu u nastavi
(A study on perception of the role of art textbooks in teaching)

Autori
Košćec, Gordana ; Bračun, Jelena ; Loher, Ida

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Umjetničko djelo u likovnom odgoju i obrazovanju. Zbornik umjetničko znanstvenih skupova 2009.-2011. / Balić Šimrak, Antonija - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2011, 63-73

ISBN
978-953-7210-44-1

Skup
Interdisciplinarni pristupi likovnoumjetničkom području

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 13.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
likovna kultura, udžbenici, razredna nastava, predmetna nastava, percepcija, nastavne metode
(art education, textbooks, lower grade primary schooling, higher grade primary schooling, perception, educational methods)

Sažetak
Istraživanje proučava percepciju učitelja prema udžebenicima za nastavu likovne kulture od 1. do 8. razreda osnovne škole. Tekst prikazuje rezultate koji govore o iznimno dobroj prihvaćenosti udžbenika od strane učitelja te ukazuje na neosnovanost ukidanja udžbenika u razrednoj nastavi kao i na potrebu učvršćivanja položaja obveznih udžbenika u predmetnoj nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Likovne umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ida Loher (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Košćec, Gordana; Bračun, Jelena; Loher, Ida
Istraživanje percepcije uloge udžbenika za likovnu kulturu u nastavi // Umjetničko djelo u likovnom odgoju i obrazovanju. Zbornik umjetničko znanstvenih skupova 2009.-2011. / Balić Šimrak, Antonija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2011. str. 63-73 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Košćec, G., Bračun, J. & Loher, I. (2011) Istraživanje percepcije uloge udžbenika za likovnu kulturu u nastavi. U: Balić Šimrak, A. (ur.)Umjetničko djelo u likovnom odgoju i obrazovanju. Zbornik umjetničko znanstvenih skupova 2009.-2011..
@article{article, author = {Ko\v{s}\'{c}ec, Gordana and Bra\v{c}un, Jelena and Loher, Ida}, editor = {Bali\'{c} \v{S}imrak, A.}, year = {2011}, pages = {63-73}, keywords = {likovna kultura, ud\v{z}benici, razredna nastava, predmetna nastava, percepcija, nastavne metode}, isbn = {978-953-7210-44-1}, title = {Istra\v{z}ivanje percepcije uloge ud\v{z}benika za likovnu kulturu u nastavi}, keyword = {likovna kultura, ud\v{z}benici, razredna nastava, predmetna nastava, percepcija, nastavne metode}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istra\v{z}ivanja (ECNSI)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ko\v{s}\'{c}ec, Gordana and Bra\v{c}un, Jelena and Loher, Ida}, editor = {Bali\'{c} \v{S}imrak, A.}, year = {2011}, pages = {63-73}, keywords = {art education, textbooks, lower grade primary schooling, higher grade primary schooling, perception, educational methods}, isbn = {978-953-7210-44-1}, title = {A study on perception of the role of art textbooks in teaching}, keyword = {art education, textbooks, lower grade primary schooling, higher grade primary schooling, perception, educational methods}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istra\v{z}ivanja (ECNSI)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font