Pregled bibliografske jedinice broj: 1275970
Interes učenika razredne nastave za glazbu
Interes učenika razredne nastave za glazbu // Međunarodna znanstveno-umjetnička konferencija "Nova promišljanja o djetinjstvu" / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2021. str. 31-32 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1275970 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interes učenika razredne nastave za glazbu
(Primary school pupils interest for music)
Autori
Cvitković Kalanjoš, Ines ; Ružić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
ISBN
978-953-331-321-4
Skup
Međunarodna znanstveno-umjetnička konferencija "Nova promišljanja o djetinjstvu"
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 04.06.2021. - 05.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interes, glazba, učenik, učitelj, razvoj
(interest, student, music, teacher, development)
Sažetak
Glazbena nastava, koja se u osnovnoškolskom obrazovanju provodi predmetom Glazbena kultura, u kulturnom razvoju učenika ima veliku ulogu te formira učenikove glazbene kompetencije. Slušanje je jedina aktivnost u glazbi koja uključuje estetsku razinu pa tako razina estetskog odgoja ovisi o količini vremena posvećenom upravo toj aktivnosti. Na interes djece za glazbu najveći utjecaj ima kulturna sredina, ali još više utjecaj obitelji bez obzira na to koliko je pristupačno slušanje glazbe u masovnim medijima. Glazbene preferencije prema glazbi djeca uglavnom nasljeđuju od svojih roditelja. U ovom radu govori se o interesu učenika razredne nastave za glazbu te za koju vrstu glazbe se opredjeljuju. U okviru rada provedeno je istraživanje u kojem su sudjelovali učenici od 1. do 4. razreda iz dvije osnovne škole na području Koprivničko-križevačke županije. Cilj i zadatak istraživanja bio je uočiti i pokušati naći rješenje za moguće probleme u nastavi glazbene kulture te u glazbenom životu učenika, kako bi ona bila zanimljivija i korisnija učenicima, te kako bi se za nju izazvao što veći interes učenika. Tijekom ispitivanja korištena je deskriptivna metoda, a kao predmet istraživanja anketa. Pretpostavili smo da je interes učenika razredne nastave za glazbu velik te da se njihov interes kreće u smjeru narodne i turbo folk glazbe. Istraživanje koje je provedeno u dvjema školama Koprivničko-križevačke županije pokazalo je da većina učenika tih škola ima pozitivan pristup prema glazbi, ali i uočene su razlike između škole u urbanom i škole u ruralnom području.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost