Pregled bibliografske jedinice broj: 1275747
Odgoj i obrazovanje za poduzetništvo u perspektivi nastavnika predmetne nastave
Odgoj i obrazovanje za poduzetništvo u perspektivi nastavnika predmetne nastave, 2020., diplomski rad, diplomski, Zadar
CROSBI ID: 1275747 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgoj i obrazovanje za poduzetništvo u perspektivi nastavnika predmetne nastave
(Entrepreneurship Education – The Perspective of Subject Teachers)
Autori
Burčul, Anamaria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zadar
Datum
07.09
Godina
2020
Stranica
60
Mentor
Luketić, Daliborka
Ključne riječi
poduzetništvo, odgoj i obrazovanje za poduzetništvo, predmetni nastavnici
(entrepreneurship, entrepreneurial education, subject teachers)
Sažetak
U ovom diplomskom radu ispituju se mišljenja nastavnika predmetne nastave na temu odgoja i obrazovanja za poduzetništvo. Cilj ovog rada bio je ispitati te analizirati na koji način nastavnici predmetne nastave u osnovnoj školi shvaćaju pojam poduzetništva te kako potiču razvijanje i provođenje odgoja i obrazovanja za poduzetništvo. Nakon što je kratko predstavljen pojam poduzetništva te glavne karakteristike odgoja i obrazovanja za poduzetništvo u radu, pobliže se analizira odgoj i obrazovanje za poduzetništvo u europskim zemljama te implementacija istog u Hrvatskoj. Nakon toga slijedi metodologija samog istraživanja, analiza istraživačkih podataka te njihova interpretacija, a potom i zaključak istraživanja i rada. Metoda koja se koristila prilikom istraživanja je polustrukturirani intervju te je ukupno ispitano 15 nastavnika predmetne nastave u osnovnoj školi s ciljem boljeg razumijevanja na koji način predmetni nastavnici interpretiraju, uvode, provode te vrednuju odgoj i obrazovanje za poduzetništvo. S obzirom da su nastavnici nositelji odgojno-obrazovnog procesa njihovo shvaćanje i razumijevanje samog odgoja i obrazovanja za poduzetništvo od velike je važnosti za razvijanje istog
Izvorni jezik
Hrvatski