Pregled bibliografske jedinice broj: 1275735
Iskustveno učenje za razvoj poduzetnosti na primjeru Centra izvrsnosti iz poduzetništva Varaždinske županije
Iskustveno učenje za razvoj poduzetnosti na primjeru Centra izvrsnosti iz poduzetništva Varaždinske županije, 2020., diplomski rad, diplomski, Zadar
CROSBI ID: 1275735 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustveno učenje za razvoj poduzetnosti na primjeru Centra izvrsnosti iz poduzetništva Varaždinske županije
(Experiential Learning for Entrepreneurship Development by Center of Excellence for Entrepreneurship of Varaždin County Example)
Autori
Šinko, Valerija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zadar
Datum
07.09
Godina
2020
Stranica
65
Mentor
Luketić, Daliborka
Ključne riječi
poduzetnička kompetencija, poduzetnost, iskustveno učenje, Centar izvrsnosti iz poduzetništva
(Center for Excellence in Entrepreneurship, entrepreneurial competence, Entrepreneurship, experiential learning, enterprise education)
Sažetak
U ovom diplomskom radu obrađena je aktualna tema učenja za poduzetništvo i implementiranje istog u odgojno obrazovni sustav. Nakon terminološke analize pojmova poduzetništvo i poduzetnost ističe se važnost poduzetničke kompetencije u životu suvremenog čovjeka te vrijednost pedagoške dimenzije poduzetništva. U samoj srži rada navode se temeljne postavke konstruktivizma te koncepta iskustvenog učenja koje se dovodi u izravnu vezu s učenjem za poduzetništvo. Dane su teorijske činjenice koje ističu prednosti iskustvenog učenja u razvoju poduzetničke kompetencije, a u nastavku rada ih se nastojalo potvrditi i u praksi. Studija slučaja koja je provedena u srpnju 2020. godine imala je za cilj predstaviti model Centra izvrsnosti iz poduzetništva Varaždinske županije kao uspješan model odgoja i obrazovanja za poduzetništvo koji se u svome radu vodi postavkama iskustvenog učenja. Analiza i interpretacija dobivenih rezultata dovela je do donošenja zaključka kako koncept iskustvenog učenja i učenje za poduzetništvo imaju mnogo dodirnih točaka. Nadalje, proučavani centar izvrsnosti predstavlja pozitivan primjer odgoja i obrazovanja za poduzetništvo u Republici Hrvatskoj s mnogim specifičnostima koje su vrijedne daljnjih istraživanja kako bi se moglo doprinijeti širenju poduzetničke kulture u Hrvatskoj i promicanju važnosti implementacije učenja za poduzetništvo u odgojno obrazovni sustav. Ovim diplomskim radom nastojala se istaknuti pedagoška dimenzija poduzetništva s obzirom da ono predstavlja temelj napretka i razvoja ne samo gospodarstva nego i cjelokupnog društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija