Pregled bibliografske jedinice broj: 1275609
Metodički pristup Novakovu romanu „Mirisi, zlato i tamjan“
Metodički pristup Novakovu romanu „Mirisi, zlato i tamjan“, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za kroatistiku, Zadar
CROSBI ID: 1275609 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički pristup Novakovu romanu „Mirisi, zlato i
tamjan“
(Methodical approach to Novak's novel „Mirisi, zlato
i tamjan“)
Autori
Prce, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za kroatistiku
Mjesto
Zadar
Datum
06.12
Godina
2021
Stranica
47
Mentor
Šušić, Mirela
Ključne riječi
školska interpretacija, metodički pristup, „Mirisi, zlato i tamjan“, roman
(school interpretation, methodical approach, „Miris, zlato i tamjan“, novel)
Sažetak
Roman „Mirisi, zlato i tamjan“ jedno je od najboljih antologijskih djela suvremene hrvatske književnosti. Kao takav neiscrpan je izvor različitih interpretacija. Zbog različitih problematika koje tematizira kao i načina na koji to ostvaruje, motivirajuća je tema školske interpretacije. Upravo se stoga ovaj rad, uz prikaz znanstvenih interpretacija o ovom romanu, bavi njegovom školskom interpretacijom, kako teorijski, tako i kroz konkretnu pripremu nastavnog sata književnosti. Rad je koncipiran u sedam poglavlja s potpoglavljima. Prvi dio rada odnosi se na teoretski dio, odnosno na upoznavanje s autorom i samim romanom iz perspektive suvremenih proučavatelja književnosti te na definiranju metodičkih pojmova i značajki neophodnih za razumijevanje i metodičko pristupanje romanu. Drugi dio ovog rada donosi konkretnu pripremu za nastavni sat književnosti te jedan od mogućih metodičkih pristupa romanu „Mirisi, zlato i tamjan“ kroz osam etapa interpretacijskog sata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Književnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)