Pregled bibliografske jedinice broj: 1275503
Formativno vrednovanje u online okruženju nastave matematike
Formativno vrednovanje u online okruženju nastave matematike // MIPRO 2023 46th ICT and Electronics Convention Proceedings / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2023. str. 1000-1004 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1275503 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Formativno vrednovanje u online okruženju
nastave matematike
(Formative assessment in an online environment
mathematics classes)
Autori
Soldo, Ružica ; Kurtić, Daria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
MIPRO 2023 46th ICT and Electronics Convention Proceedings
/ Skala, Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2023, 1000-1004
Skup
MIPRO 2023 46th ICT and Electronics Convention
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.05.2023. - 26.05.2023
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
formativno vrednovanje, virtualna učionica, nastava matematike
(formative assessment, virtual classroom, mathematics teaching)
Sažetak
U skladu sa situacijom uzrokovanom pandemijom Covid-19, dolazi do potrebe organiziranja nastave u virtualnim učionicama, koje postaju mjesto uvođenja novih obrazovnih strategija. Nastavnici moraju rekonceptualizirati temeljna pitanja poučavanja, učenja i ocjenjivanja u netradicionalnim, virtualnim, učionicama, suočeni su s mnogim problemima izvođenja i organiziranja nastavnog procesa. Posebno do izražaja dolazi problem vrednovanja, dijelom zbog sumnje u integritet učenika ali i zbog samog izvođenja procesa vrednovanja u online okruženju. Ovaj rad ima za cilj ukazati na prednosti i nedostatke formativnog vrednovanja, mogućnosti njegovog integriranja u virtualno okruženje te prikazuje neke metode formativnog vrednovanja provedene u virtualnoj učionici nastave matematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija