Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1275414

Nestajanje urbanog i fragmentacija narativa u videoigri Everybody’s Gone to the Rapture Dana Pinchbecka


Bukač, Zlatko
Nestajanje urbanog i fragmentacija narativa u videoigri Everybody’s Gone to the Rapture Dana Pinchbecka // Preispisivanje urbanog prostora u anglofonoj književnosti i kulturi / Šincek Bregović, Monika ; Ukić Košta, Vesna ; (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2023. str. 191-203


CROSBI ID: 1275414 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nestajanje urbanog i fragmentacija narativa u videoigri Everybody’s Gone to the Rapture Dana Pinchbecka
(The disappearance of the urban and the fragmentation of the narrative in the video game Everybody's Gone to the Rapture by Dan Pinchbeck)

Autori
Bukač, Zlatko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Preispisivanje urbanog prostora u anglofonoj književnosti i kulturi

Urednik/ci
Šincek Bregović, Monika ; Ukić Košta, Vesna ;

Izdavač
Sveučilište u Zadru

Grad
Zadar

Godina
2023

Raspon stranica
191-203

ISBN
978-953-331-426-6

Ključne riječi
Everybody’s Gone to the Rapture, urbano, horor, digitalno pripovijedanje, videoigra
(Everybody’s Gone to the Rapture, urban spaces, horror, digital storytelling, videogame)

Sažetak
U članku se analizira narativna videoigra Everybody’s Gone to the Rapture autora Dana Pinchbecka, s posebnim naglaskom na doživljaju prostora koji igrač čitatelj istražuje, a koji ovisi o izostanku određenih urbanih elemenata u igri. Analizom napuštenosti grada Yaughtona u kojem je smještena radnja igre, rad pokazuje kako se urbani elementi u ovoj igri koriste da bi se proizveo strah, horor i nelagoda kod igrača čitatelja, čime se ukazuje na nove načine pripovijedanja i ulogu urbanog prostora u digitalnom obliku pripovijedanja. Pinchbeckovo djelo uokviruje iskustvo čitatelja, tj. igrača kroz fragmentiranost narativa koji ovisi o odnosu urbanog i neurbanog i ostatcima urbanosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zlatko Bukač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bukač, Zlatko
Nestajanje urbanog i fragmentacija narativa u videoigri Everybody’s Gone to the Rapture Dana Pinchbecka // Preispisivanje urbanog prostora u anglofonoj književnosti i kulturi / Šincek Bregović, Monika ; Ukić Košta, Vesna ; (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2023. str. 191-203
Bukač, Z. (2023) Nestajanje urbanog i fragmentacija narativa u videoigri Everybody’s Gone to the Rapture Dana Pinchbecka. U: Šincek Bregović, M., Ukić Košta, V. & (ur.) Preispisivanje urbanog prostora u anglofonoj književnosti i kulturi. Zadar, Sveučilište u Zadru, str. 191-203.
@inbook{inbook, author = {Buka\v{c}, Zlatko}, year = {2023}, pages = {191-203}, keywords = {Everybody’s Gone to the Rapture, urbano, horor, digitalno pripovijedanje, videoigra}, isbn = {978-953-331-426-6}, title = {Nestajanje urbanog i fragmentacija narativa u videoigri Everybody’s Gone to the Rapture Dana Pinchbecka}, keyword = {Everybody’s Gone to the Rapture, urbano, horor, digitalno pripovijedanje, videoigra}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar} }
@inbook{inbook, author = {Buka\v{c}, Zlatko}, year = {2023}, pages = {191-203}, keywords = {Everybody’s Gone to the Rapture, urban spaces, horror, digital storytelling, videogame}, isbn = {978-953-331-426-6}, title = {The disappearance of the urban and the fragmentation of the narrative in the video game Everybody's Gone to the Rapture by Dan Pinchbeck}, keyword = {Everybody’s Gone to the Rapture, urban spaces, horror, digital storytelling, videogame}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font