Pregled bibliografske jedinice broj: 1275403
Hrvatski jezik u izobrazbi stručnjaka iz obrazovnoga područja ekonomije, trgovine i poslovne administracije
Hrvatski jezik u izobrazbi stručnjaka iz obrazovnoga područja ekonomije, trgovine i poslovne administracije. Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022 (monografija)
CROSBI ID: 1275403 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatski jezik u izobrazbi stručnjaka iz obrazovnoga područja ekonomije, trgovine i poslovne administracije
(Croatian language in training experts in the educational field of economics, trade and business administration)
Autori
Miletić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Sveučilište u Zadru
Grad
Zadar
Godina
2022
Stranica
270
ISBN
978-953-331-340-5
Ključne riječi
ekonomija, trgovina i poslovna administracija ; hrvatski jezik, kurikul, nastava, strukovno obrazovanje
(economy, trade and business administration ; Croatian language ; curriculum ; teaching ; Vocatonal education)
Sažetak
Knjiga je nastala kao rezultat bavljenja problematikom Hrvatskoga jezika u srednjim trgovačkim, ekonomskim i upravnim školama s gledišta metodike hrvatskoga jezika. Istraživale su se osobitosti pojedinih zanimanja iz obrazovnoga područja ekonomije trgovine i poslovne administracije s ciljem uvida u specifične potrebe tih obrazovnih smjerova u nastavi Hrvatskoga jezika. Analiziran je nastavni program Hrvatskoga jezika u srednjim trgovačkim, ekonomskim i upravnim školama te je uspoređen s programima hrvatskoga jezika u drugim srednjim strukovnim školama. Višestrukim terenskim istraživanjima utvrđivala se prilagođenost okvirnog programa nastavnoga predmeta Hrvatski jezik potrebama obrazovnih smjerova iz obrazovnoga područja ekonomije, trgovine i poslovne administracije (ekonomist, poslovni tajnik, upravni referent, komercijalist, prodavač). Istraživanjem je obuhvaćeno 1123 ispitanika. Na temelju rezultata provedenih istraživanja i utvrđenih nedostataka nude se određene smjernice mogućih poboljšanja okvirnog programa i izvođenja nastave materinskoga jezika u srednjim trgovačkim, ekonomskim i upravnim školama. Donose se i istraživanja koja pokazuju mogućnost povezivanja gradiva Hrvatskoga jezika sa nizom stručnih nastavnih predmeta. U hrvatskoj se metodičkoj literaturi do sada nije cjelovito monografski pristupilo analizi kurikula i nastave materinskoga jezika za učenike nekoga obrazovnog sektora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo, Filologija