Pregled bibliografske jedinice broj: 1275104
Supervizija i individualizacija e-učenja
Supervizija i individualizacija e-učenja // Global trends in nursing and healthcare / / (ur.).
Zagreb, 2022. str. 30-30 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1275104 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Supervizija i individualizacija e-učenja
(Supervision and individualization of e-learning)
Autori
Crnković, Ivana ; Jakuš, Lukrecija ; Horvat Tišlar, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Global trends in nursing and healthcare
/ - Zagreb, 2022, 30-30
Skup
21. konferencija medicinskih sestara i tehničara ; 7. konferencija zdravstvenih profesija
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 10.10.2022. - 11.10.2022
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
e-učenje ; nastava ; informatički alati ; supervizija ; edukacija
(e-learning ; teaching ; IT tools ; supervision ; education)
Sažetak
Iako se e-učenje do nedavno smatralo alternativnom tradicionalnom modelu učenja, tijekom pandemije korona virusa postalo je važan model savladavanja nastavnog sadržaja. Studije potvrđuju kako e- učenje nudi velike prednosti za studente jer je fleksibilnije, pruža mogućnost korištenja sinkronih i asinkronih informatičkih rješenja, facilitira suradnički odnos nastavnika i studenta u procesu učenja, olakšava distribuciju sadržaja velikom broju studenata te u konačnici poboljšava proces učenja kroz interaktivne online sadržaje. Izazove koje nameće online nastava primarno se odnose na iskustvo nastavnika i studenata u korištenju informatičkih alata , a pandemija korona virusa generirala je izazovne i višestruke promjene u kreiranju nastavnog procesa u online okružju i to u relativno kratkom vremenskom periodu prilagodbe. Dolaze do izražaja čimbenici koji utječu na prilagodbu studnata e-učenju, posebice motivacija, samoregulacija i predznanje. Za studente koji su izrazili poteškoće prilagodbe asinkronom e-učenju u savladavanju nastavnog sadržaja organizirana je radionica iz kolegija Fizioterapijska procjena. Prezentirani su praktični sadržaji orijentirani na stjecanje uže stručnih znanja, vještina i kompetencija. Supervizijom i individualizacijom omogućeno je uspješnije savladavanje izazova koje ovakav model učenja nameće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb