Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1275104

Supervizija i individualizacija e-učenja


Crnković, Ivana; Jakuš, Lukrecija; Horvat Tišlar, Marina
Supervizija i individualizacija e-učenja // Global trends in nursing and healthcare / / (ur.).
Zagreb, 2022. str. 30-30 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1275104 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Supervizija i individualizacija e-učenja
(Supervision and individualization of e-learning)

Autori
Crnković, Ivana ; Jakuš, Lukrecija ; Horvat Tišlar, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Global trends in nursing and healthcare / - Zagreb, 2022, 30-30

Skup
21. konferencija medicinskih sestara i tehničara ; 7. konferencija zdravstvenih profesija

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 10.10.2022. - 11.10.2022

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
e-učenje ; nastava ; informatički alati ; supervizija ; edukacija
(e-learning ; teaching ; IT tools ; supervision ; education)

Sažetak
Iako se e-učenje do nedavno smatralo alternativnom tradicionalnom modelu učenja, tijekom pandemije korona virusa postalo je važan model savladavanja nastavnog sadržaja. Studije potvrđuju kako e- učenje nudi velike prednosti za studente jer je fleksibilnije, pruža mogućnost korištenja sinkronih i asinkronih informatičkih rješenja, facilitira suradnički odnos nastavnika i studenta u procesu učenja, olakšava distribuciju sadržaja velikom broju studenata te u konačnici poboljšava proces učenja kroz interaktivne online sadržaje. Izazove koje nameće online nastava primarno se odnose na iskustvo nastavnika i studenata u korištenju informatičkih alata , a pandemija korona virusa generirala je izazovne i višestruke promjene u kreiranju nastavnog procesa u online okružju i to u relativno kratkom vremenskom periodu prilagodbe. Dolaze do izražaja čimbenici koji utječu na prilagodbu studnata e-učenju, posebice motivacija, samoregulacija i predznanje. Za studente koji su izrazili poteškoće prilagodbe asinkronom e-učenju u savladavanju nastavnog sadržaja organizirana je radionica iz kolegija Fizioterapijska procjena. Prezentirani su praktični sadržaji orijentirani na stjecanje uže stručnih znanja, vještina i kompetencija. Supervizijom i individualizacijom omogućeno je uspješnije savladavanje izazova koje ovakav model učenja nameće.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Horvat (autor)

Avatar Url Ivana Crnković (autor)

Avatar Url Lukrecija Jakuš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Crnković, Ivana; Jakuš, Lukrecija; Horvat Tišlar, Marina
Supervizija i individualizacija e-učenja // Global trends in nursing and healthcare / / (ur.).
Zagreb, 2022. str. 30-30 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Crnković, I., Jakuš, L. & Horvat Tišlar, M. (2022) Supervizija i individualizacija e-učenja. U: / (ur.)Global trends in nursing and healthcare.
@article{article, author = {Crnkovi\'{c}, Ivana and Jaku\v{s}, Lukrecija and Horvat Ti\v{s}lar, Marina}, year = {2022}, pages = {30-30}, keywords = {e-u\v{c}enje, nastava, informati\v{c}ki alati, supervizija, edukacija}, title = {Supervizija i individualizacija e-u\v{c}enja}, keyword = {e-u\v{c}enje, nastava, informati\v{c}ki alati, supervizija, edukacija}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Crnkovi\'{c}, Ivana and Jaku\v{s}, Lukrecija and Horvat Ti\v{s}lar, Marina}, year = {2022}, pages = {30-30}, keywords = {e-learning, teaching, IT tools, supervision, education}, title = {Supervision and individualization of e-learning}, keyword = {e-learning, teaching, IT tools, supervision, education}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font