Pregled bibliografske jedinice broj: 1275039
Usporedba kurikuluma njemačkog jezika u strukovnom i gimnazijskom obrazovanju
Usporedba kurikuluma njemačkog jezika u strukovnom i gimnazijskom obrazovanju, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za pedagogiju, Zadar, Hrvatska
CROSBI ID: 1275039 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba kurikuluma njemačkog jezika u strukovnom i gimnazijskom obrazovanju
(Comparasion of School Curricula of the German Language in Vocational Schools and Gymnasiums)
Autori
Štrbac, Ina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za pedagogiju
Mjesto
Zadar, Hrvatska
Datum
14.07
Godina
2020
Stranica
54
Mentor
Iveljić, Ana Marija
Ključne riječi
gimnazije ; nacionalni kurikulum ; njemački jezik ; strukovne škole ; školski kurikulum
(German Language ; Gymnasiums ; National Curriculum ; School Curriculum ; Vocational Schools)
Sažetak
Tema diplomskog rada je analiza i usporedba školskih kurikuluma njemačkog jezika u strukovnim školama i gimnazijama na području Dalmacije i Istre. U uvodnom dijelu rada obrađuju se temeljni pojmovi vezani uz pojam kurikulum te se opisuje njegov povijesni razvoj. Također, rad se bavi i temom Hrvatskog nacionalnog kurikuluma i njegovim temeljnim sastavnicama, strukturom, temeljnim kompetencijama i sadržajem. Teorijski dio rada završava analizom srednjoškolskog obrazovanja u Hrvatskoj te opisom kurikuluma njemačkog jezika u strukovnim školama i gimnazijama. Istraživački dio rada obuhvaća analizu školskih kurikuluma i nastavnih planova i programa njemačkog jezika u strukovnim školama i gimnazijama. Nakon analize slijedi prikaz usporedbe školskih kurikuluma i područja. Metodom komparacije utvrditi će se sličnosti i razlike između kurikuluma njemačkog jezika za strukovno i gimnazijsko obrazovanje, te sličnosti i razlike među odabranim područjima. Usporedba školskih i predmetnih kurikuluma te nastavnih planova i programa za njemački jezik je pokazala da postoje više sličnosti među odabranim školama te među područjima u kojima se te škole nalaze te da su manje razlike vidljive samo u satnici, statusu predmeta te nastavnom sadržaju
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija