Pregled bibliografske jedinice broj: 1275003
Neformalno i informalno učenje osnovnoškolskih učitelja i srednjoškolskih nastavnika
Neformalno i informalno učenje osnovnoškolskih učitelja i srednjoškolskih nastavnika, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za pedagogiju, Zadar, Hrvatska
CROSBI ID: 1275003 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neformalno i informalno učenje osnovnoškolskih učitelja i srednjoškolskih nastavnika
(Non-formal and Informal Learning of Primary and Secondary School Teachers)
Autori
Banovac, Klara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za pedagogiju
Mjesto
Zadar, Hrvatska
Datum
25.02
Godina
2021
Stranica
56
Mentor
Iveljić, Ana Marija
Ključne riječi
cjeloživotno učenje ; informalno učenje ; nastavnik ; neformalno učenje ; profesionalni razvoj
(informal learning ; lifelong learning ; non-formal learning ; professional development ; teacher)
Sažetak
Velike promjene u znanosti i tehnologiji rezultirale su povećanju količine informacija i dovele do toga da učitelji i nastavnici trebaju biti u koraku sa suvremenim promjenama koje se događaju. Učitelj i nastavnik je osoba koja svojom odgovornošću i profesionalnošću predstavlja najvažniji segment u obrazovnom sustavu. Ako je njegov rad kvalitetan, inovativan i jedinstven, on će svakim danom biti sve uspješniji u svom poslu. Naime, njegovo obrazovanje ne prestaje nakon studija, nego je njegov zadatak svakodnevno raditi na sebi i na svom profesionalnom razvoju. Kako bi se što bolje usavršavao, potrebno je sudjelovati u neformalnim i informalnim oblicima učenja koja su dio cjeloživotnog učenja. Kao što sama riječ navodi, cjeloživotno učenje proces je koji traje cijeli život. U tom procesu informalno i neformalno učenje ima vodeću ulogu. Upravo zbog činjenice da su promjene dio našeg života, ovaj rad razmatra važnost neformalnog i informalnog učenja kod učitelja i nastavnika. Važnost neformalnih i informalnih oblika učenja kod učitelja i nastavnika potvrđena je koristeći tijekom rada spoznaje o različitim empirijskim istraživanjima na temelju kojih su se donijeli zaključci. Bez obzira na činjenicu da je većina učitelja i nastavnika svjesna važnosti neformalnog i informalnog učenja, njihovo sudjelovanje u istima ipak nije zadovoljavajuće. S toga je posebna pažnja posvećena stavovima učitelja i nastavnika o neformalnim i informalnim oblicima učenja kako bi se uvidjela važnost spomenutih oblika za njihov profesionalni rast i razvoj te se istaknule eventualne sugestije o unaprjeđenju tog razvoja. Naglasak je stavljen i profesionalni razvoj učitelja i nastavnika koji im omogućuje stjecanje novih nastavnih vještina potrebnih za daljnji rad.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija