Pregled bibliografske jedinice broj: 1274646
Uloga digitalnih alata u obrazovanju učitelja
Uloga digitalnih alata u obrazovanju učitelja // Kakav odgoj želimo?
Zadar, Hrvatska, 2023. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1274646 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga digitalnih alata u obrazovanju učitelja
(The Role of Digital Tools in Teacher Education)
Autori
Birt Katić, Danijela ; Brkić-Vejmelka, Jadranka ; Cvitković Kalanjoš Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Kakav odgoj želimo?
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 18.05.2023. - 20.05.2023
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
DIGITClue projekt, DIGITClue platforma, digitalna inkluzija
(DIGITClue project, DIGITClue platform, digital inclusion)
Sažetak
Erasmus+ projekt Digitalna inkluzija u obrazovanju učitelja (DIGITClue) osmišljen je s namjerom da se učiteljima i studentima učiteljskih studija pruže dodatna znanja i vještine o digitalnim alatima i njihovom korištenju te da se osnaže učiteljske kompetencije u procesu obrazovne inkluzije. Ishodi projekta rezultat su zajedničkog rada nastavnika učiteljskih studija i kulturnih antropologa Sveučilišta u Beču i Sveučilišta u Zadru, i IT stručnjaka sa Sveučilišta DIU Dresden. Ovim izlaganjem žele se predstaviti mogućnosti upotrebe digitalnih alata, ali i problematizirati njihova uloga u odgoju i obrazovanju. U okviru projekta provedeni su polustrukturirani intervjui i fokus grupe s učiteljima osnovnih škola, fokus grupe i radionice sa studentima učiteljskih studija. Iz provedenih projektnih aktivnosti proizašli su ključni koncepti koji su sastavni dio temeljnog koncepta digitalne inkluzije te su iz njih kreirani didaktički digitalni alati. Koncepti poput digitalno pripovijedanje, digitalni generacijski jaz, etika u digitalnom kontekstu, funkcioniraju kao hipertekst, a poveznice su moguće pregledom ključnog teksta digitalna inkluzija. Digitalni alati su interaktivni, potiču suradnju između učenika i rad u skupinama, a proizlaze iz praktičnih iskustava učitelja. Njihova primjena omogućuje individualni pristup uvažavajući različite potrebe, znanja i sposobnosti kao i kreativnost pojedinih učenika. Digitalni alati mogu se razmatrati kao dodatna vrijednost sve prisutnijeg odgoja i obrazovanja u online kontekstu. Ishodi projekta, dostupni na otvorenoj platformi Digitclue.net, omogućuju digitalnu inkluziju kao sastavnicu inkluzivnog odgoja i obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
EK-Erasmus+- - Digitalna inkluzija u obrazovanju nastavnika (DIGITClue) (Birt Katić, Danijela, EK ) ( CroRIS)
Profili:
Jadranka Brkić-Vejmelka
(autor)
Ines Cvitković Kalanjoš
(autor)
Danijela Birt Katić
(autor)