Pregled bibliografske jedinice broj: 1274606
Elementi religijskog identiteta u udžbenicima geografije u osnovnim školama
Elementi religijskog identiteta u udžbenicima geografije u osnovnim školama, 2023., diplomski rad, diplomski, Odjel za geografiju, Zadar
CROSBI ID: 1274606 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Elementi religijskog identiteta u udžbenicima
geografije u osnovnim školama
(Elements of religious identity in Geography
textbooks in primary schools)
Autori
Sikora, Vanesa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za geografiju
Mjesto
Zadar
Datum
27.03
Godina
2023
Stranica
48
Mentor
Pejdo, Ana ; Mirošević, Lena
Ključne riječi
Udžbenici geografije ; Religijski identitet ; Nacionalni identitet
(Geography textbooks ; Religious identity ; National identity)
Sažetak
Udžbenik je tekstualno nastavno sredstvo koje se koristi na nastavi Geografije. Sadrži strukturirane podatke potrebne za razumijevanje geografskih sadržaja propisanih kurikulumom Geografije. Sadržaj udžbenika popraćen je slikovnim prikazima i tekstom primjerenim dobi učenika. Cilj rada je identificiranje elemenata religijskog identiteta u udžbenicima geografije za osnovne škole u Republici Hrvatskoj te analiza sadržaja udžbenika koji se odnosi na religijsku tematiku. Metodom kvantitativne i kvalitativne analize utvrđene su i kontekstualizirane religijske reference unutar udžbenika geografije za osnovne škole. Dobivenim rezultatima utvrđeno je kako je najveći broj elemenata religijskog identiteta zastupljen kroz slikovne prikaze i/ili tekstualna objašnjena. Također je utvrđeno kako se religijske reference ne pojavljuju isključivo unutar nastavnih jedinica o strukturama stanovništva ili pak isključivo unutar diskursa religije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)