Pregled bibliografske jedinice broj: 1274594
Primjena nastave na daljinu za vrijeme pandemije COVID-19 – iskustva nastavnika Geografije Republike Hrvatske
Primjena nastave na daljinu za vrijeme pandemije COVID-19 – iskustva nastavnika Geografije Republike Hrvatske, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za geografiju, Zadar
CROSBI ID: 1274594 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena nastave na daljinu za vrijeme pandemije
COVID-19 – iskustva nastavnika Geografije
Republike Hrvatske
(Distance teaching during the COVID-19 pandemic -
experiences of Geography teachers in the Republic
of Croatia)
Autori
Butić, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za geografiju
Mjesto
Zadar
Datum
13.07
Godina
2022
Stranica
64
Mentor
Pejdo, Ana ; Brkić-Vejmelka, Jadranka
Ključne riječi
Nastava na daljinu ; Geografija ; Pandemija COVID-19 ; Virtualna učionica
(Distance learning ; Geography ; COVID-19 pandemic ; Virtual classroom)
Sažetak
Tema diplomskog rada je primjena nastave na daljinu za vrijeme pandemije COVID-19 s obzirom na iskustva nastavnika Geografije u osnovnim i srednjim školama. Za potrebe pisanja diplomskog rada provedeno je anketno ispitivanje. Anketi je pristupilo 185 nastavnika Geografije u osnovnim i srednjim školama. Dobiveni rezultati ukazuju da su nastavnici Geografije uspješno savladali izazove koje je pred njih postavila nastava na daljinu ; ostvarili su ishode određene kurikulumom te komunicirali sa učenicima i roditeljima koristeći jednu od digitalnih platformi koju su imali na raspolaganju. Kao najznačajniji problemi prilikom provedbe nastave na daljinu navode se vrednovanje učeničkih postignuća, manjak motivacije kod učenika te problemi tehničke prirode.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Geografija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru