Pregled bibliografske jedinice broj: 1274578
Rad s darovitim učenicima u nastavi geografije
Rad s darovitim učenicima u nastavi geografije, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za geografiju, Zadar
CROSBI ID: 1274578 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rad s darovitim učenicima u nastavi geografije
(Teaching gifted students in Geography classrooms)
Autori
Žibert, Doris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za geografiju
Mjesto
Zadar
Datum
07.03
Godina
2018
Stranica
64
Mentor
Pejdo, Ana ; Zrilić, Smiljana
Ključne riječi
daroviti učenici ; Hrvatska ; nastavnici ; geografija
(gifted students ; Croatia ; teachers ; geography)
Sažetak
Glavni cilj ovog rada jest utvrditi i analizirati iskustva i stavove nastavnika geografije u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj u radu s darovitim učenicima u nastavi geografije. U radu se analizira pojam darovitosti, karakteristike i identifikacija darovitih učenika, pristupi u radu s darovitim učenicima te njihov položaj u odgojno-obrazovnom sustavu Republike Hrvatske, s naglaskom na geografiju kao nastavni predmet. U svrhu pisanja rada provedeno je anketno ispitivanje nastavnika geografije u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj. Rezultati istraživanja ukazali su na aktualnu problematiku rada s darovitim učenicima koja polazi od nedostatka vremena unutar redovne nastave za kvalitetan, individualizirani rad koji im je potreban kako bi se njihova darovitost kvalitetno usmjeravala i razvijala. S obzirom na to da je još uvijek aktualan Pravilnik o osnovnoškolskom odgoju i obrazovanju darovitih učenika iz 1991. godine, prijedlog novog kurikuluma iznosi prijeko potrebne promjene u radu s darovitim učenicima, koje ne uključuju samo rad s njima već i njihovu identifikaciju, suradnju sa stručnim službama i roditeljima te primjenu nastavnih materijala primjerenih za rad s darovitim učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Geografija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)