Pregled bibliografske jedinice broj: 1274570
Rad s učenicima s teškoćama u razvoju u nastavi geografije
Rad s učenicima s teškoćama u razvoju u nastavi geografije, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za geografiju, Zadar
CROSBI ID: 1274570 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rad s učenicima s teškoćama u razvoju u nastavi
geografije
(Teaching pupils with disabilities in Geography
classrooms)
Autori
Dominko, Svilan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za geografiju
Mjesto
Zadar
Datum
22.05
Godina
2019
Stranica
72
Mentor
Pejdo, Ana
Ključne riječi
Učenici s teškoćama u razvoju ; Nastavnici, Geografija
(pupils with disabilities ; Teachers, Geography)
Sažetak
Cilj ovog rada jest analizirati iskustva i stavove nastavnika geografije u osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske u radu s učenicima s teškoćama u razvoju u nastavi Geografije. Definiran je položaj djeteta s teškoćom u razvoju u obrazovnom sustavu RH s naglaskom na Geografiju. U svrhu utvrđivanja stavova i pristupa nastavnika Geografije provedeno je anketno ispitivanje u osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske. Rezultati istraživanja ukazuju na problematiku rada s djecom s teškoćama u razvoju koja proizlazi iz nedostatka vremena za oblikovanje optimalne nastave za djecu s teškoćama u razvoju, nedovoljnu suradnju stručnih službi s predmetnim nastavnicima i nedovoljnue edukaciju nastavnikaGeografije za specifične poremećaje s kojima se mogu susresti u nastavnom procesu. Novi kurikulum Geografije iznosi nove ideje i preporuke metoda rada za učenike s teškoćama u razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Geografija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)