Pregled bibliografske jedinice broj: 1274338
ČEMU NAS UČE REZULTATI ILSA ISTRAŽIVANJA O POSTIGUĆIMA HRVATSKIH UČENIKA?
ČEMU NAS UČE REZULTATI ILSA ISTRAŽIVANJA O POSTIGUĆIMA HRVATSKIH UČENIKA? // GLOBALNE PROMJENE U OBRAZOVANJU I OČUVANJE BAŠTINE Zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa VII. Dani Šime i Ante Starčevića / Nikčević-Milković, Anela ; Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Jurković, Denis (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2023. str. 129-145 doi:UDK 37.014.6:373.3/.5 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1274338 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ČEMU NAS UČE REZULTATI ILSA ISTRAŽIVANJA O
POSTIGUĆIMA HRVATSKIH UČENIKA?
(WHAT CAN WE LEARN FROM THE PERFORMANCE OF CROATIAN
STUDENTS IN ILSA TESTS?)
Autori
Janković, Sandra ; Baždarić, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
GLOBALNE PROMJENE U OBRAZOVANJU I OČUVANJE BAŠTINE Zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa VII. Dani Šime i Ante Starčevića
/ Nikčević-Milković, Anela ; Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Jurković, Denis - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2023, 129-145
ISBN
978-953-331-411-2
Skup
GLOBALNE PROMJENE U OBRAZOVANJU I OČUVANJE BAŠTINE
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 21.05.2022. - 21.05.2023
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
PISA, PIRLS, TIMSS, postignuća hrvatskih učenika, čimbenici kvalitete
(PISA, PIRLS, TIMSS, Croatian students’ performance, quality factors)
Sažetak
Cilj rada jest razmotriti PISA, PIRLS i TIMSS rezultate hrvatskih učenika u kontekstu čimbenika kojima se mogu objasniti njihovi uzroci i u skladu s tm sagledati mogućnosti unaprjeđenja predtercijarne razine odgoja i obrazova-nja u Republici Hrvatskoj. U svrhu ostvarenja tog cilja zadatci su analizirati i usporediti rezultate učenika koristeći se međunarodno usporedivim podatcima. Čemu nas uče rezultati ILSA istraživanja o postignućima hrvatskih učenika? Međunarodna ispitivanja pridonose kvaliteti odgojno-obrazovnog sustava jer razmatranjem rezultata tih istraživanja i relevantnih pokazatelja kvalitete odgojno-obrazovnog rada u školi razlučuju se oni pokazatelji koji upućuju na potrebu mijenjanja i poboljšanja pedagoške prakse, a time i osuvremenjivanja rada škole. Preporuke za unaprjeđenje predtercijarne razine odgoja i obrazovanja temeljene na rezultatima učeničkih postignuća predstavljaju doprinos na nacionalnoj razini, tim više što se uviđa potreba za većim brojem znanstvenih radova i stručnih poruka na tu temu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)