Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1274117

Uloga crtanja arhaičnih formi u nastavi waldorfske škole


Milatić, Dora
Uloga crtanja arhaičnih formi u nastavi waldorfske škole, 2023., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1274117 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga crtanja arhaičnih formi u nastavi waldorfske škole
(The role of archaic form drawing in Waldorf education)

Autori
Milatić, Dora

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.02

Godina
2023

Stranica
54

Mentor
Komar, Tibor

Ključne riječi
arhaične forme, waldorfska pedagogija, razvoj životnih kompetencija
(archaic forms, Waldorf education, development of life skills)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je analizirati ulogu i značaj crtanja formi u waldorfskoj školi u kontekstu pripreme djece za nastavu pisanja i čitanja te razvoj životnih kompetencija. Istraživanjem putem intervjua, sudjelovanja i promatranja razreda u waldorfskoj školi u Zagrebu, prikazano je kako i zašto se odvija predmet crtanja formi u svakom pojedinom razredu od prvog do četvrtog te kako se forme protežu kroz peti razred. Iz analize možemo zaključiti da su forme korištene u epohi formi ili direktni prikaz nekih starih arhaičnih forma ili su inspirirane umjetnošću nekog starog doba. Načini vježbanja koji prethode crtanju same forme uvijek su iskustveni, tjelesni te omogućavaju djetetu doživljaj zadanog kroz više osjetila. Svi sudionici uvelike su naglašavali važnost i značaj epohe formi za razvoj djece i njihovih životnih vještina. Svaki sudionik imao je svoj način rada, svoj raspored i svoje preferencije u načinu vježbe i izboru formi koje je donosio pred djecu u razred. Svi ispitanici epohe formi provode jer vjeruju u značaj njenog provođenja i benefite koje imaju za razvoj djece.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tibor Komar (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Milatić, Dora
Uloga crtanja arhaičnih formi u nastavi waldorfske škole, 2023., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Milatić, D. (2023) 'Uloga crtanja arhaičnih formi u nastavi waldorfske škole', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Milati\'{c}, Dora}, year = {2023}, pages = {54}, keywords = {arhai\v{c}ne forme, waldorfska pedagogija, razvoj \v{z}ivotnih kompetencija}, title = {Uloga crtanja arhai\v{c}nih formi u nastavi waldorfske \v{s}kole}, keyword = {arhai\v{c}ne forme, waldorfska pedagogija, razvoj \v{z}ivotnih kompetencija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Milati\'{c}, Dora}, year = {2023}, pages = {54}, keywords = {archaic forms, Waldorf education, development of life skills}, title = {The role of archaic form drawing in Waldorf education}, keyword = {archaic forms, Waldorf education, development of life skills}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font