Pregled bibliografske jedinice broj: 1274042
Pojam i uloga pripremljene okoline u Montessori pedagogiji
Pojam i uloga pripremljene okoline u Montessori pedagogiji, 2021., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
CROSBI ID: 1274042 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pojam i uloga pripremljene okoline u Montessori
pedagogiji
(The concept and role of the prepared environment in
Montessori pedagogy)
Autori
Matičević, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Odjel za pedagogiju
Mjesto
Zadar
Datum
29.10
Godina
2021
Stranica
41
Mentor
Marija Buterin Mičić
Ključne riječi
Maria Montessori, Montessori pedagogija, pripremljena okolina
(Maria Montessori, Montessori pedagogy, prepared environment)
Sažetak
Montessori pedagogija, koja je osnovana od strane Marije Montessori, je alternativna pedagogija koja je u središtu svog odgojno- obrazovnog procesa stavila dijete. Dijete se u Montessori pedagogiji shvaća kao prirodno i stvaralačko biće sa svim njegovim potencijalnim vještinama i sposobnostima. Kako bi dijete moglo zadovoljiti svoje odgojno-obrazovne potrebe, primijenjuju se načela i principi Montessori pedagogije, a jedno od načela je i pripremljena okolina. Ovaj diplomski rad bavi se tematikom pojma i uloge pripremljene okoline u Montessori pedagogiji. Prikazan je kratki povijesni pregled razvoja alternativnih pedagoških koncepcija te biografija Marije Montessori, a u glavnom dijelu diplomskog rada prikazana je pripremljena okolina u predškolskoj ustanovi u osnovnoj školi. Uz navedeno, prikazana je i uloga Montessori pripremljene okoline za djecu s teškoćama u razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija