Pregled bibliografske jedinice broj: 1273753
Fonetske vježbe izbliza ili izdaleka - usporedba kontaktne i online nastave
Fonetske vježbe izbliza ili izdaleka - usporedba kontaktne i online nastave // Jezici i kulture u vremenu i prostoru X/3 : tematski zbornik / Gudurić, Snežana ; Dražić, Jasmina ; Stefanović, Marija (ur.).
Novi Sad: Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, 2022. str. 299-310
CROSBI ID: 1273753 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Fonetske vježbe izbliza ili izdaleka - usporedba
kontaktne i online nastave
(Verbotonal phonetic correction - online lectures
versus contact teaching)
Autori
Dobrić, Arnalda ; Haičman, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Jezici i kulture u vremenu i prostoru X/3 : tematski zbornik
Urednik/ci
Gudurić, Snežana ; Dražić, Jasmina ; Stefanović, Marija
Izdavač
Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet
Grad
Novi Sad
Godina
2022
Raspon stranica
299-310
ISBN
978-86-6065-719-2
Ključne riječi
korekcija ; strani jezik ; verbotonalna metoda ; kontaktna nastava ; online nastava
(correction ; foreign language ; Verbotonal method ; contact lectures ; online lectures)
Sažetak
Nekada raritet tehnološki naprednijih zemalja, online nastava postala je svakodnevnica velikom broju učenika i studenata na svjetskoj razini. Na temelju rezultata postignutih tijekom fonetski vježbi kroz nekoliko godina, ali i nekih ranijih radova, objektivnim i subjektivnim metodama uspoređuje se uspješnost različitih segmenata izgovora prije i poslije satova korekcije izgovora po verbotonalnoj metodi u kontaktnoj i online nastavi hrvatskoga kao stranog jezika. U radu se raspravlja o izgovoru frikativa u hrvatskom jeziku izvornih govornika iberoromanskih jezika (španjolskog i portugalskog) prije i nakon satova korekcije. Iako se napredak ne očituje dosljedno u pojedinoj kategoriji riječi, rada ili pri pojedinom tipu procjene, napredak je gotovo uvijek vidljiv u pri pojedinom tipu procjene. Dio rada posvećen je elementima koji osim govornog materijala utječu na ishod korekcije. Iz longitudinalnog je rada, te uz procjenu različitih generacija slušača, vidljivo kako nastavnik stranog jezika ostaje nezamjenjiv dio procesa učenja jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija