Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1273592

Implementacija znanstvenih spoznaja u nastavni proces 7.razreda – preliminarni rezultati kolaboracijskog akcijskog istraživanja


Antunović-Piton, Branka
Implementacija znanstvenih spoznaja u nastavni proces 7.razreda – preliminarni rezultati kolaboracijskog akcijskog istraživanja // The 9th International Scientific Colloquium MATHEMATICS AND CHILDREN founded by Margita Pavleković - Book of Abstracts / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Katalenić, Ana (ur.).
Osijek: Element, 2023. str. 11-12


CROSBI ID: 1273592 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija znanstvenih spoznaja u nastavni proces 7.razreda – preliminarni rezultati kolaboracijskog akcijskog istraživanja
(Implementation of scientific findings in the 7th-grade teaching process - preliminary results of collaborative action research)

Autori
Antunović-Piton, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
The 9th International Scientific Colloquium MATHEMATICS AND CHILDREN founded by Margita Pavleković - Book of Abstracts

Urednik/ci
Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Katalenić, Ana

Izdavač
Element

Grad
Osijek

Godina
2023

Raspon stranica
11-12

ISBN
978-953-8371-16-5

Ključne riječi
akcijsko istraživanje, stavovi, kolaboracija, geometrijsko mišljenje
(action research, attitude, collaboration, geometrical thinking)

Sažetak
Rad predstavlja istraživanje koje ima za cilj premostiti jaz između teorije i prakse u matematičkom obrazovanju implementacijom rezultata istraživanja u nastavu matematike kroz suradnju akademske zajednice i škola. Slijedeći program istraživača, dvije učiteljice matematike podučavale su učenike 7. razreda o mnogokutima, kružnici i krugu, koristeći najnovije rezultate istraživanja. Strategija poučavanja bila je usmjerena na povezivanje različitih prikaza istog sadržaja, dekonstruiranje geometrijskih likova na njihove sastavne dijelove i rad s elementima figure kako bi se promicalo dublje razumijevanje i postigli bolji rezultati učenja u geometriji. U početku je istraživač imao dominantnu ulogu u, ali kroz proces akcijskog istraživanja učiteljice su preuzele sve istaknutiju ulogu i nastavile surađivati s istraživačem, što je rezultiralo kvalitetnijom poučavanjem i boljim ishodima učenja. Predloženi model akcijskog istraživanja pokazuje produktivniji i prirodniji način primjene novih znanja u nastavnoj praksi. U ovom radu prikazuju se preliminarni rezultati istraživanja te pregled nekih čimbenika koji utječu na motivaciju učenika u testiranju. Nadalje, nalazi istraživanja ukazuju na pozitivne promjene u stavovima nastavnika prema podučavanju geometrije i njegovanju nove kulture u kojoj učitelji preuzimaju odgovornost za primjenu akcijskog istraživanja u svojim učionicama kako bi transformirali proces učenja.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Matematika, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Branka Antunović-Piton (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Antunović-Piton, Branka
Implementacija znanstvenih spoznaja u nastavni proces 7.razreda – preliminarni rezultati kolaboracijskog akcijskog istraživanja // The 9th International Scientific Colloquium MATHEMATICS AND CHILDREN founded by Margita Pavleković - Book of Abstracts / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Katalenić, Ana (ur.).
Osijek: Element, 2023. str. 11-12
Antunović-Piton, B. (2023) Implementacija znanstvenih spoznaja u nastavni proces 7.razreda – preliminarni rezultati kolaboracijskog akcijskog istraživanja. U: Kolar-Begović, Z., Kolar-Šuper, R. & Katalenić, A. (ur.) The 9th International Scientific Colloquium MATHEMATICS AND CHILDREN founded by Margita Pavleković - Book of Abstracts. Osijek, Element, str. 11-12.
@inbook{inbook, author = {Antunovi\'{c}-Piton, Branka}, year = {2023}, pages = {11-12}, keywords = {akcijsko istra\v{z}ivanje, stavovi, kolaboracija, geometrijsko mi\v{s}ljenje}, isbn = {978-953-8371-16-5}, title = {Implementacija znanstvenih spoznaja u nastavni proces 7.razreda – preliminarni rezultati kolaboracijskog akcijskog istra\v{z}ivanja}, keyword = {akcijsko istra\v{z}ivanje, stavovi, kolaboracija, geometrijsko mi\v{s}ljenje}, publisher = {Element}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Antunovi\'{c}-Piton, Branka}, year = {2023}, pages = {11-12}, keywords = {action research, attitude, collaboration, geometrical thinking}, isbn = {978-953-8371-16-5}, title = {Implementation of scientific findings in the 7th-grade teaching process - preliminary results of collaborative action research}, keyword = {action research, attitude, collaboration, geometrical thinking}, publisher = {Element}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font