Pregled bibliografske jedinice broj: 1273592
Implementacija znanstvenih spoznaja u nastavni proces 7.razreda – preliminarni rezultati kolaboracijskog akcijskog istraživanja
Implementacija znanstvenih spoznaja u nastavni proces 7.razreda – preliminarni rezultati kolaboracijskog akcijskog istraživanja // The 9th International Scientific Colloquium MATHEMATICS AND CHILDREN founded by Margita Pavleković - Book of Abstracts / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Katalenić, Ana (ur.).
Osijek: Element, 2023. str. 11-12
CROSBI ID: 1273592 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija znanstvenih spoznaja u nastavni proces 7.razreda – preliminarni rezultati kolaboracijskog akcijskog istraživanja
(Implementation of scientific findings in the 7th-grade teaching process - preliminary results of collaborative action research)
Autori
Antunović-Piton, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
The 9th International Scientific Colloquium MATHEMATICS AND CHILDREN founded by Margita Pavleković - Book of Abstracts
Urednik/ci
Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Katalenić, Ana
Izdavač
Element
Grad
Osijek
Godina
2023
Raspon stranica
11-12
ISBN
978-953-8371-16-5
Ključne riječi
akcijsko istraživanje, stavovi, kolaboracija, geometrijsko mišljenje
(action research, attitude, collaboration, geometrical thinking)
Sažetak
Rad predstavlja istraživanje koje ima za cilj premostiti jaz između teorije i prakse u matematičkom obrazovanju implementacijom rezultata istraživanja u nastavu matematike kroz suradnju akademske zajednice i škola. Slijedeći program istraživača, dvije učiteljice matematike podučavale su učenike 7. razreda o mnogokutima, kružnici i krugu, koristeći najnovije rezultate istraživanja. Strategija poučavanja bila je usmjerena na povezivanje različitih prikaza istog sadržaja, dekonstruiranje geometrijskih likova na njihove sastavne dijelove i rad s elementima figure kako bi se promicalo dublje razumijevanje i postigli bolji rezultati učenja u geometriji. U početku je istraživač imao dominantnu ulogu u, ali kroz proces akcijskog istraživanja učiteljice su preuzele sve istaknutiju ulogu i nastavile surađivati s istraživačem, što je rezultiralo kvalitetnijom poučavanjem i boljim ishodima učenja. Predloženi model akcijskog istraživanja pokazuje produktivniji i prirodniji način primjene novih znanja u nastavnoj praksi. U ovom radu prikazuju se preliminarni rezultati istraživanja te pregled nekih čimbenika koji utječu na motivaciju učenika u testiranju. Nadalje, nalazi istraživanja ukazuju na pozitivne promjene u stavovima nastavnika prema podučavanju geometrije i njegovanju nove kulture u kojoj učitelji preuzimaju odgovornost za primjenu akcijskog istraživanja u svojim učionicama kako bi transformirali proces učenja.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Matematika, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)