Pregled bibliografske jedinice broj: 1273135
Neuralno-lingvistički e-marketing
Neuralno-lingvistički e-marketing, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Pomorski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1273135 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neuralno-lingvistički e-marketing
(NEURO-LINGUISTIC E-MARKETING)
Autori
Vučković, Vanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Pomorski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
24.09
Godina
2018
Stranica
40
Mentor
Čišić, Dragan
Ključne riječi
Neuralno – lingvistički marketing, ponašanje potrošača, e-marketing
(Neural-linguistic marketing, consumer behavior, e-marketing)
Sažetak
Neuralno – lingvistički marketing znanost je koja se bavi proučavanjem ljudskog mozga, kao i ljudskog ponašanja sa svrhom boljeg shvaćanja kupaca. Njegov učinak vrlo je važan u prodaji i promociji pošto potiče kupce na donošenje odluka o kupnji. Razvojem tehnologije, marketing je dobio novu platformu provođenja aktivnosti te se formirala nova vrsta marketinga, tzv. e-marketing. Uz takvu vrstu marketinga sve se više smanjuje korištenje tradicionalnog marketinga. Njegov širok spektar metoda pruža brojne mogućnosti koje olakšavaju sve aktivnosti marketinga i to na mediju koji danas posjeduje najveću količinu korisnika. Beskrajne količine informacija koje su dostupne na internetu pojednostavljuju pristup ciljanim grupama potrošača, ali istovremeno pružaju potrošačima bolju informiranost o proizvodima ili uslugama te o njihovim prodavačima. Neprekidnim nastavkom razvoja tehnologije očekuje se velik broj marketinških inovacija u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport