Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1273051

Važnost javnosti u strateškoj komunikaciji kulturnih institucija: primjer GDK Gavella


Zelenika, Karolina
Važnost javnosti u strateškoj komunikaciji kulturnih institucija: primjer GDK Gavella, 2017., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji / Odsjek za komunikologiju, Zagreb


CROSBI ID: 1273051 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost javnosti u strateškoj komunikaciji kulturnih institucija: primjer GDK Gavella
(The importance of publics in strategic communication in cultural institutions: Gavella drama theatre)

Autori
Zelenika, Karolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji / Odsjek za komunikologiju

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2017

Stranica
146

Mentor
Jurišić, Jelena

Neposredni voditelj
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
javnost ; kazališna publika ; odnosi s javnošću u kulturi ; recepcija ; strateška komunikacija
(public ; theatre audience ; public relations in culture ; reception ; strategic communication)

Sažetak
Predmet istraživanja ovog diplomskog rada je kazališna publika kao javnost kulturnih institucija te strateška komunikacija u odjelu marketinga i odnosa s javnošću istih. U teoretskom se dijelu rada kroz prikaz upravljanja kulturnom institucijom obrađuju teme kulturnog menadžmenta, upravljanja strateškom komunikacijom te provedbe marketinških aktivnosti. Predstavljene su i teorije kazališne recepcije te složenost definiranja pojmova javnosti i publike. Na primjeru Gradskog dramskog kazališta „Gavella“ provedeno je jedno kvantitativno i dva kvalitativna istraživanja. Prvim istraživanjem metodom ankete ispitana su obilježja i korisničke preferencije publike GDK “Gavella”. Drugim je istraživanjem metodom fokus grupe ispitivan imidž GDK “Gavella” te recepcija predstava kao programskog sadržaja kazališta. Treće istraživanje metodom dubinskog intervjua pokazuje kako djelatnici marketinga i odnosa s javnošću u GDK “Gavella” doživljavaju stratešku komunikaciju kazališta. Rezultati anketnog istraživanja provedenog među publikom kazališta GDK „Gavella“ pokazali su da se gledatelji najviše informiraju putem službene stranice te preporukom prijatelja i poznanika, a najveća vrijednost kazališta je repertoar predstava. Istraživanje metodom fokus grupe provedeno je među gledateljima koji redovito posjećuju kazališta, a formirane su četiri grupe homogene prema dobi. Vrednovanje predstava ponajprije ovisi o očekivanjima redatelja i naslova dramskog teksta, ali su vrlo utjecajni i interesi te osobne potrebe. Konačno, kazalište je prepoznatljivo po imidžu dramskog repertoara i radova Branka Gavelle kao osnivača. Naposljetku, dubinski intervju među zaposlenima u odjelu marketinga i odnosa s javnošću pokazao je usku povezanost upravljanja, marketinga i strateškog komuniciranja. Zaključci istraživanja pokazuju dvosmjeran utjecaj, s jedne strane utjecaj imidža kazališta na pojedinačna očekivanja gledatelja i recepciju predstava, a s druge strane utjecaj strateške komunikacije i aktivnosti na imidž kazališta. Moguće je stoga da se strateškim planiranjem neposredno utječe i na buduću recepciju kazališnih predstava

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Avatar Url Jelena Jurišić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Zelenika, Karolina
Važnost javnosti u strateškoj komunikaciji kulturnih institucija: primjer GDK Gavella, 2017., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji / Odsjek za komunikologiju, Zagreb
Zelenika, K. (2017) 'Važnost javnosti u strateškoj komunikaciji kulturnih institucija: primjer GDK Gavella', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji / Odsjek za komunikologiju, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Zelenika, Karolina}, year = {2017}, pages = {146}, keywords = {javnost, kazali\v{s}na publika, odnosi s javno\v{s}\'{c}u u kulturi, recepcija, strate\v{s}ka komunikacija}, title = {Va\v{z}nost javnosti u strate\v{s}koj komunikaciji kulturnih institucija: primjer GDK Gavella}, keyword = {javnost, kazali\v{s}na publika, odnosi s javno\v{s}\'{c}u u kulturi, recepcija, strate\v{s}ka komunikacija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Zelenika, Karolina}, year = {2017}, pages = {146}, keywords = {public, theatre audience, public relations in culture, reception, strategic communication}, title = {The importance of publics in strategic communication in cultural institutions: Gavella drama theatre}, keyword = {public, theatre audience, public relations in culture, reception, strategic communication}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font