Pregled bibliografske jedinice broj: 1273042
Percepcija medijskih sadržaja vjerske tematike kod studenata
Percepcija medijskih sadržaja vjerske tematike kod studenata, 2017., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji / Odsjek za komunikologiju, Zagreb
CROSBI ID: 1273042 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija medijskih sadržaja vjerske tematike kod
studenata
(How students percieve media contents of religious
topics)
Autori
Hižar, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji / Odsjek za komunikologiju
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2017
Stranica
91
Mentor
Jurišić, Jelena
Neposredni voditelj
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
mediji ; vjerski orijentirani mediji ; medijski sadržaj vjerske tematike ; Crkva ; studenti ; urednici vjerski orijentiranih medija ; povjerenje u medije
(media ; religious-oriented media ; media content of religious topics ; Church ; students ; editors of religious-oriented media ; trust in the media)
Sažetak
Ovaj diplomski rad bavi se istraţivanjem percepcije medijskih sadrţaja vjerske tematike kod studenata. U prvom dijelu rada odnosno u teorijskom dijelu prikazan je teorijski prikaz medija koji obuhvaća teme agenda settinga, novinarsku i medijsku etiku te kršćanski pristup medijskoj etici. Tema agende settinga prikazuje moć medija da odreĊuju o ĉemu će ljudi razmišljati te je vaţna za ovaj rad iz razloga što se vjerski orijentirani mediji bave tematikom koja je vrlo ĉesto dio intime svakog pojedinca i ĉesto izaziva kontroverze i rasprave. Nadalje, novinarska i medijska etika prikazane su usporedno s kršćanskim pristupom medijskoj etici koju objašnjava Mirko Mataušić. Jednako tako, teorijski dio rada prikazuje koliĉinu povjerenja u medije na temelju istraţivanja iz 2000. godine te obraĊuje teme medija i vjere, Crkve i društva i mladih i društva. U radu su prikazana provedena dva istraţivanja ; kvantitativno istraţivanje putem metode ankete i kvalitativno istraţivanje putem metode dubinskih intervjua. Metodom ankete ispitala se percepcija medijskih sadrţaja vjerske tematike kod studenata, a metodom dubinskih intervjua ispitali su se stavovi i mišljenja urednika i novinara vjerski orijentiranih medija o tome kako doţivljavaju vlastitu ulogu u društvu kroz uloge medija u kojima rade te koliku paţnju pritom posvećuju studentskoj populaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb