Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1273042

Percepcija medijskih sadržaja vjerske tematike kod studenata


Hižar, Vedrana
Percepcija medijskih sadržaja vjerske tematike kod studenata, 2017., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji / Odsjek za komunikologiju, Zagreb


CROSBI ID: 1273042 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija medijskih sadržaja vjerske tematike kod studenata
(How students percieve media contents of religious topics)

Autori
Hižar, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji / Odsjek za komunikologiju

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2017

Stranica
91

Mentor
Jurišić, Jelena

Neposredni voditelj
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
mediji ; vjerski orijentirani mediji ; medijski sadržaj vjerske tematike ; Crkva ; studenti ; urednici vjerski orijentiranih medija ; povjerenje u medije
(media ; religious-oriented media ; media content of religious topics ; Church ; students ; editors of religious-oriented media ; trust in the media)

Sažetak
Ovaj diplomski rad bavi se istraţivanjem percepcije medijskih sadrţaja vjerske tematike kod studenata. U prvom dijelu rada odnosno u teorijskom dijelu prikazan je teorijski prikaz medija koji obuhvaća teme agenda settinga, novinarsku i medijsku etiku te kršćanski pristup medijskoj etici. Tema agende settinga prikazuje moć medija da odreĊuju o ĉemu će ljudi razmišljati te je vaţna za ovaj rad iz razloga što se vjerski orijentirani mediji bave tematikom koja je vrlo ĉesto dio intime svakog pojedinca i ĉesto izaziva kontroverze i rasprave. Nadalje, novinarska i medijska etika prikazane su usporedno s kršćanskim pristupom medijskoj etici koju objašnjava Mirko Mataušić. Jednako tako, teorijski dio rada prikazuje koliĉinu povjerenja u medije na temelju istraţivanja iz 2000. godine te obraĊuje teme medija i vjere, Crkve i društva i mladih i društva. U radu su prikazana provedena dva istraţivanja ; kvantitativno istraţivanje putem metode ankete i kvalitativno istraţivanje putem metode dubinskih intervjua. Metodom ankete ispitala se percepcija medijskih sadrţaja vjerske tematike kod studenata, a metodom dubinskih intervjua ispitali su se stavovi i mišljenja urednika i novinara vjerski orijentiranih medija o tome kako doţivljavaju vlastitu ulogu u društvu kroz uloge medija u kojima rade te koliku paţnju pritom posvećuju studentskoj populaciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Avatar Url Jelena Jurišić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.hrstud.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Hižar, Vedrana
Percepcija medijskih sadržaja vjerske tematike kod studenata, 2017., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji / Odsjek za komunikologiju, Zagreb
Hižar, V. (2017) 'Percepcija medijskih sadržaja vjerske tematike kod studenata', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji / Odsjek za komunikologiju, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hi\v{z}ar, Vedrana}, year = {2017}, pages = {91}, keywords = {mediji, vjerski orijentirani mediji, medijski sadr\v{z}aj vjerske tematike, Crkva, studenti, urednici vjerski orijentiranih medija, povjerenje u medije}, title = {Percepcija medijskih sadr\v{z}aja vjerske tematike kod studenata}, keyword = {mediji, vjerski orijentirani mediji, medijski sadr\v{z}aj vjerske tematike, Crkva, studenti, urednici vjerski orijentiranih medija, povjerenje u medije}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hi\v{z}ar, Vedrana}, year = {2017}, pages = {91}, keywords = {media, religious-oriented media, media content of religious topics, Church, students, editors of religious-oriented media, trust in the media}, title = {How students percieve media contents of religious topics}, keyword = {media, religious-oriented media, media content of religious topics, Church, students, editors of religious-oriented media, trust in the media}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font