Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1273040

Strateška analiza okoline poduzeća u funkciji jačanja konkurentnosti


Valentić, Hana
Strateška analiza okoline poduzeća u funkciji jačanja konkurentnosti, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Pomorski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1273040 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateška analiza okoline poduzeća u funkciji jačanja konkurentnosti
(COMPETITIVENESS STRENGTHENING TROUGH STRATEGIC ANALYSIS OF BUSINESS ENVIRONMENT)

Autori
Valentić, Hana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Pomorski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
09.07

Godina
2018

Stranica
32

Mentor
Debelić, Borna

Ključne riječi
strateški menadžment, okolina poduzeća, eksterna okolina, interna okolina, konkurencija
(strategic menagement, companies enviroment, external enviroment, internal enviroment, competition)

Sažetak
Strateški menadžment je vrlo kompleksan i zahtjevan proces u kojem poduzeće analizira okolinu, postavlja usmjerenje organizacije, formulira strategiju, implementira strategiju i kontrolira cijelu strategiju. Poduzeću je cilj realizirati viziju i misiju i postići postavljene ciljeve. Kako bi se ciljevi i strategija realizirali poduzeće mora uložiti puno vremena u analizu okoline. Interna okolina, koja se dijeli na organizacijsku strukturu, organizacijsku kulturu i izvore tj. resurse, je on na koju poduzeće može utjecati zato bi interna okolina trebala biti uvijek stabilna, dok je eksterna okolina, koja se dijeli na poslovnu ili okolinu zadatka i opću ili socijalnu okolinu, dinamična i promjenjiva te tu poduzeće treba posvetiti jako puno svog vremena kako bi ju konstantno pratilo u koraku. Kako bi interna okolina bila stabilna poduzeće mora biti svjesno svojih slabosti i snaga te ih koristili kako bi držali svoj položaj, ali kako bi poduzeće pratilo eksternu okolinu mora biti svjesno koje su njihove prijetnje, poput trenutne i mogućnosti ulaska nove konkurencije, i prilika. Poduzeću je vrlo bitno uvijek biti korak ispred konkurencije, to može postići spajanjem analize interne i eksterne okoline pomoću koje i analiziraju konkurenciju i sastavljaju najbolju strategiju kako bi održali poslovanje na nivou te ostali korak ispred konkurencije. Potrebno je spomenute analize poput SWOT analize, PEST analize te analizu poduzeća preko Porterovih 5 sila. Kada poduzeće realizira svoju strategiju koriste ju kako bi uvijek imali prednost pred konkurentima i time opstalo na vrlo dinamičnom i promjenjivom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Pomorski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Borna Debelić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Valentić, Hana
Strateška analiza okoline poduzeća u funkciji jačanja konkurentnosti, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Pomorski fakultet, Rijeka
Valentić, H. (2018) 'Strateška analiza okoline poduzeća u funkciji jačanja konkurentnosti', diplomski rad, preddiplomski, Pomorski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Valenti\'{c}, Hana}, year = {2018}, pages = {32}, keywords = {strate\v{s}ki menad\v{z}ment, okolina poduze\'{c}a, eksterna okolina, interna okolina, konkurencija}, title = {Strate\v{s}ka analiza okoline poduze\'{c}a u funkciji ja\v{c}anja konkurentnosti}, keyword = {strate\v{s}ki menad\v{z}ment, okolina poduze\'{c}a, eksterna okolina, interna okolina, konkurencija}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Valenti\'{c}, Hana}, year = {2018}, pages = {32}, keywords = {strategic menagement, companies enviroment, external enviroment, internal enviroment, competition}, title = {COMPETITIVENESS STRENGTHENING TROUGH STRATEGIC ANALYSIS OF BUSINESS ENVIRONMENT}, keyword = {strategic menagement, companies enviroment, external enviroment, internal enviroment, competition}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font