Pregled bibliografske jedinice broj: 1273031
Komunikacijske strategije neprofitnih organizacija
Komunikacijske strategije neprofitnih organizacija, 2018., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji / Odsjek za komunikologiju, Zagreb
CROSBI ID: 1273031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijske strategije neprofitnih organizacija
(Communication strategies for nonprofit organizations)
Autori
Anišić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji / Odsjek za komunikologiju
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2018
Stranica
92
Mentor
Jurišić, Jelena
Neposredni voditelj
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
neprofitne organizacije ; civilni sektor ; treći sektor ; odnosi s javnošću: strateške komunikacije ; planiranje kampanja ; komunikacijske strategije ; agencija Brodoto
(nonprofit organizations ; civil sector ; third sector ; public relations ; strategic communications ; campaign planning ; communications strategies ; Brodoto agency)
Sažetak
Neprofitan sektor, „civilni sektor― ili „treći sektor―, pojmovi su koji se odnose na pojedince i organizacije koji unaprijeđuju društvo te djeluje kao zajednica odgovornih građana orijentiranih prema vlastitom napretku, ali i napretku zajednice kojoj pripadaju. Za razliku od privatnog i javnog sektora, neprofitan sektor u vezi je s konceptom društvene odgovornosti – brige za funkcioniranje i prosperitet društva. Neprofitne organizacije imaju važnu ulogu u razvoju svoje okoline, služe ostvarivanju određenog javnog interesa, ali im osnovna i isključiva svrha postojanja nije ostvarivanje profita. Kao i profitni sektor, i neprofitni se sektor nužno služi aktivnostima unutar polja odnosa s javnošću kako bi uspješnije došao do svojih ciljeva. Odnosi s javnošću u neprofitnom sektoru uspostavljaju i održavaju odnose koji su potrebni kako bi organizacija osigurala vlastitu autonomiju i sredstva potrebna za ostvarivanje svoje misije. Odnosima s javnošću svakog sektora zajednička je nuţnost strateškog pristupa i kvalitetno planiranih komunikacijskih strategija. U ovome se diplomskom radu nastoji prikazati raspon strategija odnosa s javnošću koje neprofitne organizacije koriste kako bi bile uspješne u svom radu, kao i značajke kvalitetnog planiranja samih komunikacijskih kampanja. Kroz studiju slučaja agencije Brodoto koja svojim radom pomaže neprofitnim organizacijama, nastoji se ukazati na ulogu i značaj kvalitetno planiranih odnosa s javnošću u organizacijama civilnog društva, kao i ostvariti prikaz suvremenog pristupa komunikacijskim strategijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb