Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1273031

Komunikacijske strategije neprofitnih organizacija


Anišić, Martina
Komunikacijske strategije neprofitnih organizacija, 2018., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji / Odsjek za komunikologiju, Zagreb


CROSBI ID: 1273031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacijske strategije neprofitnih organizacija
(Communication strategies for nonprofit organizations)

Autori
Anišić, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji / Odsjek za komunikologiju

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2018

Stranica
92

Mentor
Jurišić, Jelena

Neposredni voditelj
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
neprofitne organizacije ; civilni sektor ; treći sektor ; odnosi s javnošću: strateške komunikacije ; planiranje kampanja ; komunikacijske strategije ; agencija Brodoto
(nonprofit organizations ; civil sector ; third sector ; public relations ; strategic communications ; campaign planning ; communications strategies ; Brodoto agency)

Sažetak
Neprofitan sektor, „civilni sektor― ili „treći sektor―, pojmovi su koji se odnose na pojedince i organizacije koji unaprijeđuju društvo te djeluje kao zajednica odgovornih građana orijentiranih prema vlastitom napretku, ali i napretku zajednice kojoj pripadaju. Za razliku od privatnog i javnog sektora, neprofitan sektor u vezi je s konceptom društvene odgovornosti – brige za funkcioniranje i prosperitet društva. Neprofitne organizacije imaju važnu ulogu u razvoju svoje okoline, služe ostvarivanju određenog javnog interesa, ali im osnovna i isključiva svrha postojanja nije ostvarivanje profita. Kao i profitni sektor, i neprofitni se sektor nužno služi aktivnostima unutar polja odnosa s javnošću kako bi uspješnije došao do svojih ciljeva. Odnosi s javnošću u neprofitnom sektoru uspostavljaju i održavaju odnose koji su potrebni kako bi organizacija osigurala vlastitu autonomiju i sredstva potrebna za ostvarivanje svoje misije. Odnosima s javnošću svakog sektora zajednička je nuţnost strateškog pristupa i kvalitetno planiranih komunikacijskih strategija. U ovome se diplomskom radu nastoji prikazati raspon strategija odnosa s javnošću koje neprofitne organizacije koriste kako bi bile uspješne u svom radu, kao i značajke kvalitetnog planiranja samih komunikacijskih kampanja. Kroz studiju slučaja agencije Brodoto koja svojim radom pomaže neprofitnim organizacijama, nastoji se ukazati na ulogu i značaj kvalitetno planiranih odnosa s javnošću u organizacijama civilnog društva, kao i ostvariti prikaz suvremenog pristupa komunikacijskim strategijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Avatar Url Jelena Jurišić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.hrstud.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Anišić, Martina
Komunikacijske strategije neprofitnih organizacija, 2018., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji / Odsjek za komunikologiju, Zagreb
Anišić, M. (2018) 'Komunikacijske strategije neprofitnih organizacija', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji / Odsjek za komunikologiju, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ani\v{s}i\'{c}, Martina}, year = {2018}, pages = {92}, keywords = {neprofitne organizacije, civilni sektor, tre\'{c}i sektor, odnosi s javno\v{s}\'{c}u: strate\v{s}ke komunikacije, planiranje kampanja, komunikacijske strategije, agencija Brodoto}, title = {Komunikacijske strategije neprofitnih organizacija}, keyword = {neprofitne organizacije, civilni sektor, tre\'{c}i sektor, odnosi s javno\v{s}\'{c}u: strate\v{s}ke komunikacije, planiranje kampanja, komunikacijske strategije, agencija Brodoto}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ani\v{s}i\'{c}, Martina}, year = {2018}, pages = {92}, keywords = {nonprofit organizations, civil sector, third sector, public relations, strategic communications, campaign planning, communications strategies, Brodoto agency}, title = {Communication strategies for nonprofit organizations}, keyword = {nonprofit organizations, civil sector, third sector, public relations, strategic communications, campaign planning, communications strategies, Brodoto agency}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font