Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 127301

Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika


Mihaljević Djigunović, Jelena; Matijašević, Miljen
Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika // Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, Diana, Ivanetić, Nada, Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. str. 347-356 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 127301 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika
(Think-aloud protocols: a methodological challenge in foreign language strategy research)

Autori
Mihaljević Djigunović, Jelena ; Matijašević, Miljen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, Diana, Ivanetić, Nada, Pritchard, Boris - Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002, 347-356

Skup
Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - izazovi na početku XXI. stoljeća

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.05.2000. - 20.05.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
glasno navođenje misli; strategija učenja; gramatika
(think-aloud; learning strategy; grammar)

Sažetak
U prvom dijelu definiraju se metode istraživanja strategija učenja stranog jezika i opisuju njihove prednosti i nedostaci. Razmatraju se uvidi u proces učenja koje je omogućila njihova primjena u dosadašnjim istraživanjima strategija. U drugom dijelu autori se usredotočuju na istraživanje strategija koje su proveli s odraslim učenicima engleskoga kao stranog jezika koristeći se metodom glasnog navođenja misli (engl. think-aloud). Komentiraju dobivene rezultate i metodološke aspekte provedenog istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130514

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Mihaljević Djigunović, Jelena; Matijašević, Miljen
Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika // Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, Diana, Ivanetić, Nada, Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. str. 347-356 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mihaljević Djigunović, J. & Matijašević, M. (2002) Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika. U: Stolac, Diana, Ivanetić, Nada, Pritchard, Boris (ur.)Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - izazovi na početku XXI. stoljeća.
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c} Djigunovi\'{c}, Jelena and Matija\v{s}evi\'{c}, Miljen}, year = {2002}, pages = {347-356}, keywords = {glasno navo\djenje misli, strategija u\v{c}enja, gramatika}, title = {Glasno navo\djenje misli - metodolo\v{s}ki izazov u istra\v{z}ivanju strategija u\v{c}enja stranog jezika}, keyword = {glasno navo\djenje misli, strategija u\v{c}enja, gramatika}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c} Djigunovi\'{c}, Jelena and Matija\v{s}evi\'{c}, Miljen}, year = {2002}, pages = {347-356}, keywords = {think-aloud, learning strategy, grammar}, title = {Think-aloud protocols: a methodological challenge in foreign language strategy research}, keyword = {think-aloud, learning strategy, grammar}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font