Pregled bibliografske jedinice broj: 127301
Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika
Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika // Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, Diana, Ivanetić, Nada, Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. str. 347-356 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 127301 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika
(Think-aloud protocols: a methodological challenge in foreign language strategy research)
Autori
Mihaljević Djigunović, Jelena ; Matijašević, Miljen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - izazovi na početku XXI. stoljeća
/ Stolac, Diana, Ivanetić, Nada, Pritchard, Boris - Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002, 347-356
Skup
Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - izazovi na početku XXI. stoljeća
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.05.2000. - 20.05.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
glasno navođenje misli; strategija učenja; gramatika
(think-aloud; learning strategy; grammar)
Sažetak
U prvom dijelu definiraju se metode istraživanja strategija učenja stranog jezika i opisuju njihove prednosti i nedostaci. Razmatraju se uvidi u proces učenja koje je omogućila njihova primjena u dosadašnjim istraživanjima strategija. U drugom dijelu autori se usredotočuju na istraživanje strategija koje su proveli s odraslim učenicima engleskoga kao stranog jezika koristeći se metodom glasnog navođenja misli (engl. think-aloud). Komentiraju dobivene rezultate i metodološke aspekte provedenog istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija