Pregled bibliografske jedinice broj: 1272970
Inkluzija djece s teškoćama u provođenju kinezioloških aktivnosti
Inkluzija djece s teškoćama u provođenju kinezioloških aktivnosti, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar
CROSBI ID: 1272970 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inkluzija djece s teškoćama u provođenju kinezioloških aktivnosti
(Inclusion of children with disabilities in the implementation of kinesiology activities)
Autori
Medanić, Suana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Mjesto
Zadar
Datum
16.06
Godina
2020
Stranica
91
Mentor
Alić, Jelena
Ključne riječi
inkluzija, kineziološke aktivnosti, kompetencije, odgojitelji, stavovi, studenti
(nclusion, kinesiology activities, competences, preschool educators, attitudes, students)
Sažetak
Ovaj rad temelji se na teorijskom i empirijskom istraživanju vezanom uz inkluziju djece s teškoćama u razvoju u provođenju kinezioloških aktivnosti. Prvi dio rada odnosi se na teorijsko istraživanje područja inkluzije djece s teškoćama u predškolskim ustanovama, uključivanje djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni program te kineziološku aktivnost djece s teškoćama u razvoju. Drugi dio rada odnosi se na empirijsko istraživanje vezano u inkluziju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtićke skupine tijekom provođenja kinezioloških aktivnosti. Istraživanje je provedeno na uzorku od 49 studenata/ica druge i treće godine preddiplomskog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te 65 odgojitelja/ica koji su u stalnom radnom odnosu na području Zadarske županije tijekom listopada 2019. godine. Primarni cilj istraživanja bio je utvrditi stavove i samoprocjene kompetencija studenata druge i treće godine Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i odgojitelja predškolske djece u stalnom radnom odnosu za inkluziju predškolske djece tijekom provođenja kinezioloških aktivnosti. Sekundarni cilj bio je utvrđivanje razlika u stavovima i samoprocjenjenim kompetencijama studenata i odgojitelja predškolske djece za inkluziju predškolske djece tijekom provođenja kinezioloških aktivnosti s obzirom na dob, radno iskustvo i stupanj formalnog obrazovanja ispitanika/ca. Podatci su obrađeni statističkim programom SPSS 20. S obzirom na postavljene ciljeve istraživanja i dobivene rezultate može se zaključiti kako su se sve postavljene hipoteze potvrdile. Stavovi studenata/ica i odgojitelja/ica o inkluziji djece s teškoćama tijekom provođenja kinezioloških aktivnosti su pozitivni, ali su odgojitelji/ice se osjećaju kompetentnijima za rad u inkluzivnim skupinama u odnosu na studente/ice. Hipoteze koje navode da postoje razlike u stavovima o prednosti uključivanja djece s teškoćama u redovite vrtićke skupine tijekom provođenja kinezioloških aktivnosti, kao i u samoprocjeni kompetencija za rad u inkluzivnim skupinama između studenata i odgojitelja s obzirom na njihovu dob, radno iskustvo i stupanj formalnog obrazovanja su se potvrdile.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija