Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1272777

RETROSPEKTIVNI KOMENTARI - KORISNOST PONAVLJANJA KOD POUČAVANJA NA TEMELJU ZADATAKA


Kovač; Mirjana Matea; Müller, Mirela
RETROSPEKTIVNI KOMENTARI - KORISNOST PONAVLJANJA KOD POUČAVANJA NA TEMELJU ZADATAKA // Međunarodna znanstvena konferencija 13. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice ; International Scientific Conference 13th Days of Primary Schools A circle from science to the Classroom
Split, Hrvatska, 2023. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1272777 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
RETROSPEKTIVNI KOMENTARI - KORISNOST PONAVLJANJA KOD POUČAVANJA NA TEMELJU ZADATAKA
(RETROSPECTIVE COMMENTS - USEFULNESS OF REPETITION IN TASK-BASED TEACHING)

Autori
Kovač ; Mirjana Matea ; Müller, Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija 13. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice ; International Scientific Conference 13th Days of Primary Schools A circle from science to the Classroom

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 16.05.2023. - 17.05.2023

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ponavljanje zadatka, afektivna varijabla, poučavanje temeljem pedagoških zadataka, fluentan govor
(task repetition, affective variable, teaching based on pedagogical tasks, fluent speech)

Sažetak
U istraživanju je sudjelovalo 17 studenata prve godine diplomskog studija i 13 studenata druge i treće godine preddiplomskog studija Njemačkog jezika i književnosti. Cilj je anketnog upitnika bio, nakon ponavljanja govornih zadataka, ispitati afektivne (motivacija i govorna anksioznost) i kognitivne varijable(samovrednovanje govorne izvedbe) koje bitno utječu na izvođenje zadataka. Statističkom analizom utvrđeno je da je u ponovljenoj izvedbi pozornost ispitanika više bila usmjerena na gramatičku ispravnost, posebice na one oblike koji su se u prvoj izvedbi pokazali zahtjevnijima. Osim toga, ispitanici su više pozornosti u ponovljenom zadatku posvetili samokontroli govora kao ključnom čimbeniku u promicanju fluentnoga govora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Mirela Müller (autor)

Avatar Url Mirjana Matea Kovač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovač; Mirjana Matea; Müller, Mirela
RETROSPEKTIVNI KOMENTARI - KORISNOST PONAVLJANJA KOD POUČAVANJA NA TEMELJU ZADATAKA // Međunarodna znanstvena konferencija 13. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice ; International Scientific Conference 13th Days of Primary Schools A circle from science to the Classroom
Split, Hrvatska, 2023. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Kovač, Mirjana Matea & Müller, M. (2023) RETROSPEKTIVNI KOMENTARI - KORISNOST PONAVLJANJA KOD POUČAVANJA NA TEMELJU ZADATAKA. U: Međunarodna znanstvena konferencija 13. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice ; International Scientific Conference 13th Days of Primary Schools A circle from science to the Classroom.
@article{article, author = {M\"{u}ller, Mirela}, year = {2023}, keywords = {ponavljanje zadatka, afektivna varijabla, pou\v{c}avanje temeljem pedago\v{s}kih zadataka, fluentan govor}, title = {RETROSPEKTIVNI KOMENTARI - KORISNOST PONAVLJANJA KOD POU\v{C}AVANJA NA TEMELJU ZADATAKA}, keyword = {ponavljanje zadatka, afektivna varijabla, pou\v{c}avanje temeljem pedago\v{s}kih zadataka, fluentan govor}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {M\"{u}ller, Mirela}, year = {2023}, keywords = {task repetition, affective variable, teaching based on pedagogical tasks, fluent speech}, title = {RETROSPECTIVE COMMENTS - USEFULNESS OF REPETITION IN TASK-BASED TEACHING}, keyword = {task repetition, affective variable, teaching based on pedagogical tasks, fluent speech}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font