Pregled bibliografske jedinice broj: 1272777
RETROSPEKTIVNI KOMENTARI - KORISNOST PONAVLJANJA KOD POUČAVANJA NA TEMELJU ZADATAKA
RETROSPEKTIVNI KOMENTARI - KORISNOST PONAVLJANJA KOD POUČAVANJA NA TEMELJU ZADATAKA // Međunarodna znanstvena konferencija 13. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice ; International Scientific Conference 13th Days of Primary Schools A circle from science to the Classroom
Split, Hrvatska, 2023. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1272777 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RETROSPEKTIVNI KOMENTARI - KORISNOST PONAVLJANJA KOD POUČAVANJA NA TEMELJU ZADATAKA
(RETROSPECTIVE COMMENTS - USEFULNESS OF REPETITION IN TASK-BASED TEACHING)
Autori
Kovač ; Mirjana Matea ; Müller, Mirela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija 13. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice ; International Scientific Conference 13th Days of Primary Schools A circle from science to the Classroom
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 16.05.2023. - 17.05.2023
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ponavljanje zadatka, afektivna varijabla, poučavanje temeljem pedagoških zadataka, fluentan govor
(task repetition, affective variable, teaching based on pedagogical tasks, fluent speech)
Sažetak
U istraživanju je sudjelovalo 17 studenata prve godine diplomskog studija i 13 studenata druge i treće godine preddiplomskog studija Njemačkog jezika i književnosti. Cilj je anketnog upitnika bio, nakon ponavljanja govornih zadataka, ispitati afektivne (motivacija i govorna anksioznost) i kognitivne varijable(samovrednovanje govorne izvedbe) koje bitno utječu na izvođenje zadataka. Statističkom analizom utvrđeno je da je u ponovljenoj izvedbi pozornost ispitanika više bila usmjerena na gramatičku ispravnost, posebice na one oblike koji su se u prvoj izvedbi pokazali zahtjevnijima. Osim toga, ispitanici su više pozornosti u ponovljenom zadatku posvetili samokontroli govora kao ključnom čimbeniku u promicanju fluentnoga govora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu