Pregled bibliografske jedinice broj: 1272565
Iskustva i stavovi studenata s nastavom na daljinu tijekom pandemije virusa Covid-19
Iskustva i stavovi studenata s nastavom na daljinu tijekom pandemije virusa Covid-19, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1272565 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustva i stavovi studenata s nastavom na daljinu
tijekom pandemije virusa Covid-19
(Students experiences and attitudes with distance
learning during a Covid-19 pandemic)
Autori
Šargač, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
28.07
Godina
2022
Stranica
49
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
COVID-19 ; nastava na daljinu ; obrazovni sustav ; iskustva i stavovi studenata
(COVID-19 ; distance teaching ; education system ; experiences and attitudes of students)
Sažetak
Iskustva i stavovi studenata s nastavom na daljinu tijekom pandemije virusa COVID-19 rad je koji će osim teorijskog dijela donijeti i istraživački dio kojim su se ispitali stavovi studenata PVZG-a o situaciji u kojoj su se našli uslijed pandemije virusa COVID-19. Teorijski dio rada dao je uvid u povijest obrazovanja koja seže gotovo do početka postanka čovjeka. Pokazuje se kako se obrazovanje kroz povijest mijenjalo i što je to što je ostalo i u današnjim obrazovnim sustavima. Osim osvrta na povijest obrazovanja tijekom koje su postavljeni temelji današnjih obrazovnih sustava, u radu će nešto više riječi biti i o samom obrazovanju današnjice s naglaskom na učenje na daljinu koje je posljedica pandemije COVID-19. Osim vrsta i načela učenja na daljinu, ispitat će se i prednosti i nedostaci koji karakteriziraju takav oblik nastave. Poglavljem pod nazivom „Izazovi i perspektive online obrazovanja u Republici Hrvatskoj“ napravit će se kratka uvertira u istraživački dio rada. Kao uvod u istraživački dio obrađena su pitanja koja se usko tiču pandemije, mjera koje su se morale izdati i kojih su se svi morali pridržavati. Od općenitih pitanja kreće se prema sve složenijima i uz temu usko povezanih pitanja kojima se od studenata nastojalo saznati kakva su njihova viđenja takvog načina odvijanja nastave, ali i kako su prihvatili čitav koncept, jesu li svjedočili problemima koji su mogli nastati ili su nastali i kako vide nastavu u budućnosti. Čitav istraživački dio kroz grafičke prikaze donosi sve prikupljene podatke koji se potom pomno analiziraju i međusobno povezuju te iz kojih se izvodi zaključak.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti