Pregled bibliografske jedinice broj: 1272537
Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka
Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1272537 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na
digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka
(Communication of Croatian food brands on digital
platforms on the example of Podravka)
Autori
Jakšetić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
11.03
Godina
2022
Stranica
29
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
poslovna komunikacija ; brendiranje ; prehrambena industrija ; Podravka ; društvene mreže
(business communication ; branding ; food industry ; Podravka ; social networks)
Sažetak
Poslovna komunikacija je jako važan koncept koji se ocrtava u različitim dijelovima poslovnog svijeta. U ovome će radu poslovna komunikacija biti spomenuta i objašnjena u kontekstu brendova i brendiranja kao procesa koji se svakodnevno odvijaju u poslovnom svijetu. S druge strane kada se govori o industrijama koje se najviše bave pričom poslovne komunikacije i brendinga kao takvog moguće je spomenuti prehrambenu industriju. Najbolji primjer jednog takvog brenda je Podravka koja je jedan od najvećih brendova, kako Hrvatske, tako i cijelog balkanskog područja. Kroz objašnjenje praktičnog primjera Podravkinog slučaja rad će prikazati na koje se načine poslovna komunikacija ostvaruje putem društvenih mreža te različitih marketinških kampanja. Kako se iskorištava vrijednost utjecajnih osoba iz različitih područja povezivanjem njihove osobnosti s određenim proizvodom odnosnom brandom proizvoda u svrhu ispunjenja samo jednog cilja, a to je – prepoznatljivost. Rad će se za prikupljanje podataka najviše koristiti istraživačkom metodom prikupljanja te analiziranjem tih podataka izvodit će se razni zaključci te teze koje se odnose na koncept poslovne komunikacije u kontekstu brenda i brendiranja. Unutar rada prvo se jasno definiraju stručni pojmovi, radi se kratki uvod u studiju slučaja povezivanjem glavnih čimbenika okoline, te se u konačnici radi sama studija slučaja koja će rad zaokružiti kao jednu smislenu cjelinu. Glavni je cilj ovoga rada ostati usko vezan za suštinu teme te se koncentrirati na istaknute pojmove i definicije koji se lako mogu primijetiti te opisati kroz studiju slučaja. Osim izvora koji se mogu pronaći u knjigama, stručnim člancima i časopisima koriste se i brojni izvori s internetskih portala, novina, stranica, blogova i sl. Svi e-izvori imaju navedenog autora te im se lako može pristupiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti