Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1272528

Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji


Iveljić, Viktorija
Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1272528 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji
(The role of influencers in modern media and marketing communication)

Autori
Iveljić, Viktorija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
24.02

Godina
2022

Stranica
34

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
influenceri ; influence marketing ; komunikacija ; marketinške aktivnosti ; sljedbenici
(influencers ; influence marketing ; communication ; marketing activities ; followers)

Sažetak
Influenceri su osobe koje svojim znanjem, taktikama te izgledom privlače pratitelje, a što više pratitelja imaju to postaju poznatiji, prepoznatljiviji i utjecajniji, ne samo u krugu svojih pratitelja, već i u krugu oglašivača koji se preko njih reklamiraju. Tijekom godina kroz evoluciju influencerskog marketinga, vrste influencera i njihove specifične uloge postali su sastavni dio suvremenog načina oglašavanja. Nakon slavnih i korporativnih ambasadora, pojavili su se makro influenceri i mikroinfluenceri iz interesnih zajednica. Glavni izazov za marketere bio je definirati ulogu i identificirati pravu vrstu influencera u skladu s ciljevima marke. Od definicije koja se prvenstveno temelji na opsegu mreže i društvenom kapitalu influencera (s poznatim osobama i novim zvijezdama društvenih mreža), trgovci postupno integriraju sadržaj i predanost ovim načinima oglašavanja. Influencer marketing je vrsta marketinga u kojem se influenceri obaziru samo na utjecaj na određenom tržištu, umjesto na ciljno tržište kao cjelinu, kao što je pojašnjeno u ovom završnom radu. Uspjeh bilo koje marketinške kampanje s utjecajem ne ovisi samo o broju sljedbenika, već postoji velik broj preduvjeta. Influenceri moraju održavati stalni kontakt sa svojom publikom, dijeliti privatne trenutke iz svog života kako bi se veza s publikom učvrstila te kako bi se steklo povjerenje, stoga njihovi postovi dobivaju veći angažman. Sve više tvrtki shvaća važnost suradnje s influencerima pa istodobno, shvaćaju da je stvaranje dugoročnih udruga s influencerima ključno za bolji marketing.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Iveljić, Viktorija
Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Iveljić, V. (2022) 'Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivelji\'{c}, Viktorija}, year = {2022}, pages = {34}, keywords = {influenceri, influence marketing, komunikacija, marketin\v{s}ke aktivnosti, sljedbenici}, title = {Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketin\v{s}koj komunikaciji}, keyword = {influenceri, influence marketing, komunikacija, marketin\v{s}ke aktivnosti, sljedbenici}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivelji\'{c}, Viktorija}, year = {2022}, pages = {34}, keywords = {influencers, influence marketing, communication, marketing activities, followers}, title = {The role of influencers in modern media and marketing communication}, keyword = {influencers, influence marketing, communication, marketing activities, followers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font