Pregled bibliografske jedinice broj: 1272528
Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji
Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1272528 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i
marketinškoj komunikaciji
(The role of influencers in modern media and
marketing communication)
Autori
Iveljić, Viktorija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
24.02
Godina
2022
Stranica
34
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
influenceri ; influence marketing ; komunikacija ; marketinške aktivnosti ; sljedbenici
(influencers ; influence marketing ; communication ; marketing activities ; followers)
Sažetak
Influenceri su osobe koje svojim znanjem, taktikama te izgledom privlače pratitelje, a što više pratitelja imaju to postaju poznatiji, prepoznatljiviji i utjecajniji, ne samo u krugu svojih pratitelja, već i u krugu oglašivača koji se preko njih reklamiraju. Tijekom godina kroz evoluciju influencerskog marketinga, vrste influencera i njihove specifične uloge postali su sastavni dio suvremenog načina oglašavanja. Nakon slavnih i korporativnih ambasadora, pojavili su se makro influenceri i mikroinfluenceri iz interesnih zajednica. Glavni izazov za marketere bio je definirati ulogu i identificirati pravu vrstu influencera u skladu s ciljevima marke. Od definicije koja se prvenstveno temelji na opsegu mreže i društvenom kapitalu influencera (s poznatim osobama i novim zvijezdama društvenih mreža), trgovci postupno integriraju sadržaj i predanost ovim načinima oglašavanja. Influencer marketing je vrsta marketinga u kojem se influenceri obaziru samo na utjecaj na određenom tržištu, umjesto na ciljno tržište kao cjelinu, kao što je pojašnjeno u ovom završnom radu. Uspjeh bilo koje marketinške kampanje s utjecajem ne ovisi samo o broju sljedbenika, već postoji velik broj preduvjeta. Influenceri moraju održavati stalni kontakt sa svojom publikom, dijeliti privatne trenutke iz svog života kako bi se veza s publikom učvrstila te kako bi se steklo povjerenje, stoga njihovi postovi dobivaju veći angažman. Sve više tvrtki shvaća važnost suradnje s influencerima pa istodobno, shvaćaju da je stvaranje dugoročnih udruga s influencerima ključno za bolji marketing.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti