Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1272475

Pohađanje kulturnih događanja kao prerogativ uspješne nastavne prakse budućih učitelja u okviru predmeta Glazbena kultura


Jurkić Sviben, Tamara; Mičija Palić, Martina
Pohađanje kulturnih događanja kao prerogativ uspješne nastavne prakse budućih učitelja u okviru predmeta Glazbena kultura // 13. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / 13th Days of Primary Schools A circle from science to the classroom Međunarodna znanstvena konferencija / International Scientific Conference
Split: Filozofski fakultet Split, 2023. str. 14-14 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1272475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pohađanje kulturnih događanja kao prerogativ uspješne nastavne prakse budućih učitelja u okviru predmeta Glazbena kultura
(Attending cultural events as a prerogative of successful teaching practice for future teachers within the Music Culture subject)

Autori
Jurkić Sviben, Tamara ; Mičija Palić, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
13. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / 13th Days of Primary Schools A circle from science to the classroom Međunarodna znanstvena konferencija / International Scientific Conference / - Split : Filozofski fakultet Split, 2023, 14-14

Skup
13. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / 13th Days of Primary Schools A circle from science to the classroom Međunarodna znanstvena konferencija / International Scientific Conference

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 16.05.2023. - 17.05.2023

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
glazbena kultura, koncerti, nastava, osnovna škola, učitelji
(musical culture, concerts, teaching, primary school, teachers)

Sažetak
Studenti učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu u sklopu nastave kolegija Glazbena kultura imaju obvezu pohađanja koncerata klasične i jazz glazbe koje fakultet organizira u sklopu Glazbene scene UFZG-a u suradnji s glazbenom proizvodnjom Hrvatske radiotelevizije. Cilj rada je ispitati stavove i mišljenja studenata učiteljskog studija o važnosti i potrebi pohađanja kulturnih događanja, posebice koncerata, za uspješno i kvalitetno izvođenje nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju. Rezultati u većem dijelu pokazuju da studenti koji u većoj mjeri smatraju da je za uspješno izvođenje nastave glazbene kulture potrebno da učitelj aktivno posjećuje koncerte klasične glazbe, sami više i češće slušaju klasičnu glazbu. Ustanovljene su pozitivne korelacije između stava da je za uspješno izvođenje nastave glazbene kulture potrebno da učitelji aktivno posjećuju sve vrste glazbenih događaja i učestalosti slušanja klasične glazbe. Postoji i statistički značajna razlika u slaganju s tvrdnjom da je za uspješno izvođenje nastave glazbene kulture potrebno da učitelji aktivno posjećuju sve vrste glazbenih događaja, ovisno o tome pohađaju li studenti samo koncerte klasične glazbe ili ne. Temeljem rezultata moguće je zaključiti da je studente učiteljskih studija važno kulturno osvješćivati tijekom studija, jer im se time podiže svijest o važnosti obrazovanja budućih učitelja u području kulture općenito, kao i glazbene kulture koja je njezin sastavni dio, kako bi važnost percepcije i recepcije kulture, posebno one glazbene, razvijali i poticali kod svojih budućih učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost, Kroatologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tamara Jurkić Sviben (autor)

Avatar Url Martina Mičija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurkić Sviben, Tamara; Mičija Palić, Martina
Pohađanje kulturnih događanja kao prerogativ uspješne nastavne prakse budućih učitelja u okviru predmeta Glazbena kultura // 13. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / 13th Days of Primary Schools A circle from science to the classroom Međunarodna znanstvena konferencija / International Scientific Conference
Split: Filozofski fakultet Split, 2023. str. 14-14 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Jurkić Sviben, T. & Mičija Palić, M. (2023) Pohađanje kulturnih događanja kao prerogativ uspješne nastavne prakse budućih učitelja u okviru predmeta Glazbena kultura. U: 13. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / 13th Days of Primary Schools A circle from science to the classroom Međunarodna znanstvena konferencija / International Scientific Conference.
@article{article, author = {Jurki\'{c} Sviben, Tamara and Mi\v{c}ija Pali\'{c}, Martina}, year = {2023}, pages = {14-14}, keywords = {glazbena kultura, koncerti, nastava, osnovna \v{s}kola, u\v{c}itelji}, title = {Poha\djanje kulturnih doga\djanja kao prerogativ uspje\v{s}ne nastavne prakse budu\'{c}ih u\v{c}itelja u okviru predmeta Glazbena kultura}, keyword = {glazbena kultura, koncerti, nastava, osnovna \v{s}kola, u\v{c}itelji}, publisher = {Filozofski fakultet Split}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jurki\'{c} Sviben, Tamara and Mi\v{c}ija Pali\'{c}, Martina}, year = {2023}, pages = {14-14}, keywords = {musical culture, concerts, teaching, primary school, teachers}, title = {Attending cultural events as a prerogative of successful teaching practice for future teachers within the Music Culture subject}, keyword = {musical culture, concerts, teaching, primary school, teachers}, publisher = {Filozofski fakultet Split}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font