Pregled bibliografske jedinice broj: 1272405
Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru Shoe Clinique
Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru Shoe Clinique, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1272405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na
primjeru Shoe Clinique
(Communication strategy of product introduction on
the example of Shoe Clinique)
Autori
Muhar, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
28.10
Godina
2021
Stranica
36
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
komunikacija ; komunikacijska strategija ; marketinška strategija ; novi proizvod ; Shoe Cleanique
(communication ; communication strategy ; marketing strategy ; new product ; Shoe Cleanique)
Sažetak
Moderno poslovanje ne temelji se tek na razvoju proizvoda, odnosno usluge atraktivnih cijena i široke dostupnosti. Naime, poduzeća su u današnjem vremenu primorana komunicirati sa svojim vanjskim dionicima, odnosno sadašnjim i potencijalnim potrošačima (javnosti). Pri tome, spomenuti potrošači okruženi su nizom medija, kako časopisa, tako i interneta, televizije, novina i sl., a njihovim preferencijama se pridaje sve veći značaj pri postizanju poslovnih ciljeva. Pri tome, važnost komuniciranja u svom temelju ima samu prepoznatljivost robne marke. Naime, ako robna marka može doseći namjeravanog potrošača više puta, na različitim kanalima, oni rezultiraju reakcijom kod publike. Ako različiti kanali kvalitetno odrađuju dosljedno komuniciranje robne marke i poruke, tada će potrošači još vjerojatnije prepoznati marku i stvoriti povjerenje. Uzimajući u obzir navike i način života potrošača, poduzeća mogu krojiti poruke putem medija i tako komunicirati sa svojim kupcima, a pri tome i optimizirajući napore marketinške komunikacije. Sukladno navedenome, cilj je ovog rada doznati i analizirati preferencije urbanih mladih potrošača pri kupnji odjeće i obuće, posebice personalizirane kakve nudi Shoe Cleanique. Pored teorijskog okvira u radu je provedeno istraživanje anketnim upitnikom na 184 ispitanika, a što je poslužilo kao temelj za izradu i provedbu komunikacijske strategije. Istraživanje je pokazalo kako se ispitanici o modi većinom informiraju putem društvenim mrežama, na kojima provode većinu svog vremena, a imaju naviku kupovati putem interneta. Sukladno tome, istraživanje se došlo do zaključka da, kako bi se postavila komunikacijska strategija poduzeća Shoe Cleanique, najprije je potrebno poboljšati aktivnosti na društvenim mrežama. Pri tome, promoviranjem urbanog stila, odnosno plasiranjem video materijala, slika i glazbe moderne tematike na društvene mreže, privukla bi se mlađa populacija te bi se utjecalo na njihov modni izričaj, odnosno stil oblačenja kakav Shoe Cleanique nudi
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti