Pregled bibliografske jedinice broj: 1272396
UPORABA GLAZBENO-MOTORIČKIH IGARA U SVAKODNEVNOME RADU S DJECOM U DJEČJIM VRTIĆIMA NA TALIJANSKOME JEZIKU U ISTARSKOJ ŽUPANIJI
UPORABA GLAZBENO-MOTORIČKIH IGARA U SVAKODNEVNOME RADU S DJECOM U DJEČJIM VRTIĆIMA NA TALIJANSKOME JEZIKU U ISTARSKOJ ŽUPANIJI // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8: Glazba i dobrobit u obrazovanju i umjetnosti / Music Pedagogy in the Context of Present and Future Chalenges 8: Music and Well- being in Educational and Artistic Settings / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Muzička akademija u Puli, 2023. str. 37-54 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1272396 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UPORABA GLAZBENO-MOTORIČKIH IGARA U SVAKODNEVNOME
RADU S DJECOM U DJEČJIM VRTIĆIMA NA TALIJANSKOME
JEZIKU U ISTARSKOJ ŽUPANIJI
(Using Music and Motor Activities in Daily Work
with Children at the Italian Language Preschool
Institutions in the Istria County)
Autori
Debeljuh Giudici, Ana ; Gortan-Carlin, Ivana Paula
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8: Glazba i dobrobit u obrazovanju i umjetnosti / Music Pedagogy in the Context of Present and Future Chalenges 8: Music and Well- being in Educational and Artistic Settings
/ Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Muzička akademija u Puli, 2023, 37-54
ISBN
978-953-377-017-8
Skup
Osmi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga / Eight International Symposium of Music Pedagogues
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 04.05.2023. - 06.05.2023
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazbene igre, glazbeno-motorički razvoj, istarska tradicijska glazba u dječjemu vrtiću, rani i predškolski odgoj, talijanska manjina u Istri
(children's music games, music and motor development, Istrian traditional music in kindergartens, early childhood and preschool education, Italian minority in Istria)
Sažetak
Za kvalitetan odgoj djeteta djetetova bi okolina trebala biti, ako ne poticajna, onda barem zadovoljavajuća. U ranome i predškolskom uzrastu uloga je odgojitelja u odgoju djeteta ključna. U radu je predstavljeno istraživanje uporabe glazbenih igara provedeno u dječjim vrtićima na talijanskome jeziku u Istarskoj županiji. Istraživanje koje je uključilo 30 odgojitelja (N = 30) pokazuje da glazbene igre značajno utječu na opći razvoj djeteta, da se djeca rado uključuju u glazbeno-motoričke aktivnosti te da sudjelovanje u glazbenim igrama potiče razvoj ključnih kompetencija iz Nacionalnoga kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje. Glazbene igre značajno pridonose i učenju jezika i obogaćivanju vokabulara, odnosno verbalnomu, ali i neverbalnom izražavanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli