Pregled bibliografske jedinice broj: 1272387
Komunikacijske vještine u poslovnom okruženju
Komunikacijske vještine u poslovnom okruženju, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1272387 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijske vještine u poslovnom okruženju
(Communication skills in a business environment)
Autori
Hamzić, Amina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
11.10
Godina
2021
Stranica
40
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
poslovno okruženje ; komunikacijske vještine ; organizacija ; učinkovitost ; poslovanje ; digitalne platforme
(business environment ; communication skills ; organization ; efficiency ; business ; digital platforms)
Sažetak
Komunikacija je ključni dio našeg života, jer zapravo sve kreće od nje, u vidu verbalne ili neverbalne komunikacije. Da bi poslovno okruženje dobro funkcioniralo bitno je dobro baratati komunikacijskim vještinama. Pri zapošljavanju poslodavci najčešće traže da budući zaposlenik ima razvijene komunikacijske vještine. Suština komunikacijskih vještina sastoji se u sposobnosti uspostave odnosa sa sugovornikom ili s više njih. Uspjeh u struci, radilo se o politici, školstvu ili nečemu drugome ponajprije ovisi o komunikacijskim vještinama koje je pojedina osoba svladala i koje primjenjuje. Prije ili kasnije komunikacijske barijere izlaze na vidjelo, što može uzrokovati neugodnosti u poslovnom ili privatnom okruženju. Prije četrdeset godina bilo je nezamislivo da će dobro znanje o komunikacijskim vještinama biti ključno u životu čovjeka. U ovom završnom radu obrađuje se poimanje komunikacija, komunikacijskih vještina i poslovnog okruženja, definiraju se komunikacijski modeli, verbalna i neverbalna komunikacija te interpersonalna komunikacija. Također, opisuju se razlike među kulturalnim krugovima, vođenju i ponašanju na sastancima, organizacijsko komuniciranje i pravilno ponašanje u poslovnom okruženju koje je definirano kroz poslovni bonton. Bitno je spomenuti koliko je bitno znati se ponašati u konfliktnim situacijama, koje su danas sve češća pojava u svim organizacijama. Potrebno je znati prepoznati jesmo li u takvoj situaciji, te naučenim vještinama riješiti konflikt na najbolji mogući način. Poslovno okruženje postaje međunarodno, stoga je važno poznavati druge kulture i način njihove komunikacije. Zbog učinkovitije komunikacije, različitim skupinama treba različito pristupiti. Pojedine su organizacije u postupku globaliziranja vlastitog poslovanja ili već jesu tržišni igrači. Takve bi korporacije trebale komunicirati bez barijera što sa sobom donosi drugačiji zbir okolnosti i problema. Većina organizacija okrenula se radu kod kuće, pa komunikacija više nije na osobnoj razini, već se razvija putem komunikacijskih kanala. Poslovna će se komunikacija mijenjati godinama na bolje, većina poslovnih ljudi komunicira putem digitalnih platformi. Komunikacija se olakšava i ubrzava. Upravo zbog ovih stvari trebamo svakodnevno raditi na poboljšanju komunikacije u poslovnom okruženju, da bi poslovanje bilo jednostavnije i učinkovitije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti