Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1272281

Komunikacija s ranjivim skupinama u društvu


Prugovečki, Petra
Komunikacija s ranjivim skupinama u društvu, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1272281 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacija s ranjivim skupinama u društvu
(Communication with vulnerable groups in society)

Autori
Prugovečki, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
23.07

Godina
2021

Stranica
39

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
inkluzija ; komunikacija ; ranjive skupine ; oglašavanje ; etika
(inclusion ; communication ; vulnerable groups ; advertising ; ethics)

Sažetak
Komunikacija predstavlja temeljni oblik veze u društvu, privatno i poslovno. U znanstvenim se okvirima tema komunikacije obrađuje u gotovo svim područjima, od ekonomije, sociologije, prava pa do zdravstva. Poseban segment proučavanja komunikacije odnosi se na komunikaciju prema ranjivim skupinama u društvu. Cilj je rada, na temelju stručne i znanstvene literature i dosadašnjih istraživanja, sistematizirati znanja o komunikaciji, socijalnoj i komunikacijskoj inkluziji, kao i marketinškoj komunikaciji prema ranjivim skupinama u društvu. Pregledom literature vidljivo je kako ne postoji univerzalna niti uobičajena definicija ranjivosti, no, sve definicije ranjivost povezuju s rizikom marginalizacije. Ranjive osobe pokazuju slabost, krhkost i nemogućnost oporavka od neočekivanih stvarnih, ali i potencijalnijih problema. Bez obzira na to pripada li pojedinac nekoj ranjivoj skupini ili ne, on je individualac sa svojim potrebama i vrijednostima. Vrijednosti se odnose na stabilne životne ciljeve koje ljudi imaju, odražavajući ono što im je najvažnije. Važan segment u razumijevanju inkluzije pojedinaca su i njihove potrebe. Inkluzivna komunikacija pristup je komunikaciji koji omogućuje uključivanje što većeg broja ljudi, a za bolje razumijevanje komunikacijske inkluzije potrebno je poznavanje pretpostavki komunikacije sa svakom od kategorija ranjivih skupina. Radom su obuhvaćene ranjive skupine: djecu i mlade, starije osobe, siromašne osobe, nedovoljno educirane osobe, osobe s invaliditetom te migrante i izbjeglice. Oglašavanje ima ulogu pružanja informacija o proizvodu, te namjeni i načinu korištenja proizvoda, jačanju prepoznatljivosti proizvoda, ali i ulogu pružanja informacija o poduzeću. No, marketing ponekad stvara kontroverzu i zabrinutost. Najveća kritika obično uključuje ciljanje ranjivih ili ugroženih potrošača s kontroverznim ili potencijalno štetnim proizvodima. Jedan od ključnih zadataka proučavanja i primjene etike u oglašavanju i marketinškoj komunikaciji je da se osigura zaštita ranjivih skupina društva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Prugovečki, Petra
Komunikacija s ranjivim skupinama u društvu, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Prugovečki, P. (2021) 'Komunikacija s ranjivim skupinama u društvu', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Prugove\v{c}ki, Petra}, year = {2021}, pages = {39}, keywords = {inkluzija, komunikacija, ranjive skupine, ogla\v{s}avanje, etika}, title = {Komunikacija s ranjivim skupinama u dru\v{s}tvu}, keyword = {inkluzija, komunikacija, ranjive skupine, ogla\v{s}avanje, etika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Prugove\v{c}ki, Petra}, year = {2021}, pages = {39}, keywords = {inclusion, communication, vulnerable groups, advertising, ethics}, title = {Communication with vulnerable groups in society}, keyword = {inclusion, communication, vulnerable groups, advertising, ethics}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font