Pregled bibliografske jedinice broj: 1272254
Tradicijske igre i njihova primjena u razrednoj nastavi
Tradicijske igre i njihova primjena u razrednoj nastavi, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar
CROSBI ID: 1272254 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tradicijske igre i njihova primjena u razrednoj nastavi
(Traditional games and their use in elementary school)
Autori
Herceg, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Mjesto
Zadar
Datum
17.06
Godina
2021
Stranica
64
Mentor
Alić, Jelena
Ključne riječi
igra, tradicija, dijete, moderno doba
(game, tradition, child, modern age)
Sažetak
Cilj diplomskog rada jest prikaz i opis tradicijskih igara. Uz navedeno u radu su se ispitali stavovi i kompetencije učitelja i učiteljica prema tradicijskim igrama i njihovoj primjeni u nastavi u Dubrovačko – neretvanskoj županiji. Tradicijska igra dio je kulture nekog naroda, kulture koja s modernim vremenom sve više ide u zaborav. Kroz igru djeca razvijaju raznovrsne sposobnosti poput kreativnosti, snalažljivosti, preciznosti i mnogih drugih. No dolaskom modernog doba i razvoja tehnologije, djeca više vremena provode „pasivne“ igre i smanjuju socijalnu interakciju u svom okruženju. Igra kao aktivnost koja nije vezana u tehnologiju ima pozitivan učinak na socijalni, kognitivni, emocionalni i psihofizički razvoj djeteta. U radu je dat prikaz zaboravljenih tradicijskih igara Dubrovačkog područja, te način na koji su se nekada igrale. Svjedoci smo da ni jedna elektronička igra ne može zamijeniti stvarne međuljudske odnose. Vodeći se tom činjenicom, radom se želi potaknuti učitelje/učiteljice da tradicijske igre barem jednim dijelom vrate u svakodnevni život svakog djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija