Pregled bibliografske jedinice broj: 1272252
Korektivne vježbe za spuštena stopala u predškolskoj dobi
Korektivne vježbe za spuštena stopala u predškolskoj dobi, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar
CROSBI ID: 1272252 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korektivne vježbe za spuštena stopala u predškolskoj dobi
(Corrective exercises for flat feet in preschool-aged children)
Autori
Baraka, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Mjesto
Zadar
Datum
18.06
Godina
2021
Stranica
70
Mentor
Alić, Jelena
Ključne riječi
korektivne vježbe, spuštena stopala, dijete predškolske dobi, igre, poligoni s preprekama.
(corrective exercises, flat feet, preschool-aged children, games, obstacle courses)
Sažetak
U ovom radu najveća važnost pridaje se sistematizaciji korektivnih vježbi za spuštena stopala djece predškolske dobi. U početnom dijelu rada prikazane su osnovne karakteristike stopala i anatomija. Prikazane su i metode za utvrđivanje spuštenog stopala raznih autora. Prilikom provođenja korektivnih vježbi ili vježbi za prevenciju spuštenih stopala, važno je poznavati karakteristike i mogućnosti djece predškolske dobi. Prilikom primjene korektivnih vježbi vrlo je važno uvesti u obzir dobnu skupinu djece. Navedeni su mnogobrojni primjeri vježbi. Aktivne i pasivne vježbe, razne elementarne igre za djecu prema dobnoj skupini, program vježbi za prevenciju i terapiju ravnog stopala, vježbe za jačanje mišića stopala, te set rekvizita i vježbi za terapiju spuštenog stopala. Kod primjene svih oblika vježbi i igara važan je broj ponavljanja određenih vježbi, kroz različite dijelove sata za djecu mlađe i starije dobne skupine. Kako bi djeci aktivnosti bile primjerene i zanimljive, provoditelj vježbi se treba voditi onim aktivnostima koje su djeci najbliže, a to je igra i dramatizacija aktivnosti. Na takav način djeca prihvaćaju svaku aktivnost i bez poteškoća ih izvode. U završnom dijelu rada prikazan je poligon „Korpol 89“ za grupnu prevenciju spuštenog stopala, ali i za osobnu korekciju različitih oblika spuštenog stopala. Sastoji se od nekoliko staza različitih podloga i oblika. Poligon prepreka kao sredstvo rada s djecom također je naveden u ovom radu. Pomoću njega koristimo se različitim zadacima: trčanje, preskakivanje, penjanje, puzanje, povlačenje, bacanje itd. Koriste se i razna pomagala i rekviziti. Navedeni su primjeri poligona za djecu predškolske dobi. Kroz ovakve načine rada djeci se omogućuje vježbanje uz igru i zabavu, dok voditelji trebaju biti maštoviti i kreativni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Kineziologija