Pregled bibliografske jedinice broj: 1272139
Utjecaj empatije na poslovni uspjeh
Utjecaj empatije na poslovni uspjeh, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1272139 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj empatije na poslovni uspjeh
(The impact of empathy on business success)
Autori
Janković, Eva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
15.07
Godina
2021
Stranica
35
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
empatija ; komunikacija ; vještina ; organizacija ; uspješnost
(empathy ; communication ; skill ; organization ; performance)
Sažetak
Empatija je jedna od temeljnih vještina svakog pojedinca koja se razvija tijekom života, koja nam omogućuje gradnju odnosa s drugim ljudima i bez koje bi bilo nemoguće živjeti. Kao takva ima veliku važnost i u poslovnom okruženju te nam pomaže da ostvarimo dobre rezultate na poslovnom planu kroz povezivanje s drugim ljudima i čuvanje odnosa s njima. Ona je temeljna vještina svih društvenih sposobnosti važnih za rad i prepoznata je kao ključna kompetencija dobrog menadžera koji je odgovoran kako za funkcioniranje posla u organizaciji, tako i za potrebe i zadovoljstvo svojih suradnika poslom. Ona dobrom voditelju omogućuje razumijevanje i potpomaganje drugih na način da potiče njihove sposobnosti i razvoj. Pri tome dobar menadžer mora posjedovati osobne, interpersonalne, komunikacijske i grupne vještine, a poseban naglasak je na komunikacijskim vještinama bez kojih je nemoguće kvalitetno upravljati organizacijom. U poslovnom svijetu komunikacija ima veliku važnost zbog utjecaja na odnose unutar organizacije između suradnika međusobno, ali i na odnos između menadžera i suradnika. Ukoliko je komunikacija na radnom mjestu loša zaposlenici mogu imati netočne informacije što će im otežati kvalitetan rad, te oni mogu postati manje motivirani. U konačnici to dovodi do njihova nezadovoljstva. Najveću odgovornost za ovo ima menadžer koji vodi organizaciju. Dobra komunikacija u organizaciji omogućuje menadžeru organiziranje i stvaranje strukture poslovanja. Postojanje organizacije ne bi bilo moguće bez komunikacije, koju čini prenošenje poruka, razmjena informacija, izdavanje i primanje naloga među pojedinim strukturama u organizaciji, kontakti s poslovnim partnerima i strankama. Za uspješnu komunikaciju s drugima važno je da smo u stanju razumjeti njihova stajališta, a upravo razumijevanje drugih i povezivanje s njima su područje empatije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti